VEMDALEN

Lite Filmer på Ida då hon åker skidor!!!






Idag har de varit en bra dag....
Gjorde gel naglar i morse Sjukt nöjd.. =)
Sen jobba till 18 ganaks lungt men de berodde väl på vädret... SNÖFlingor stora som Bomullspads... =)
Trist Vi som tog fram studsmattan häromdagen & jag tog fram Ute Möblerna i går... TUR att jag Inte tvättade bilen som ja Tänkt!!!

I morgon är de kvällsjobb Igen.... sen lite Curves efter de.. =)
jag ska Utmana Emelie min "PT" på Curves i en liten tävling dom har....
Om vem som tappat Mäst cm & vikt på en månad så Nu gäller de att hålla I.... =)
Fan ska Ta dom sista 6 Kilona NU!!!! =)

Nu Blire till att slappa snart Desperata Hemmafruar!!!

Puss på er


Fia

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig Ida är!! skulle vilja se Emma göra samma sak, hon skulle väl sätta sig mitt i banan och vägra ta sig ner:):)

Kram Anna

2012-04-18 @ 10:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0