HAV HAV MERA HAAAV!!!

Jo visst.... vi har  fått hänga med vännerna ännu en dag på havet!!! UNDERBART!!!
Åkte till lilla kobben Granklotten som ligger i vår Underbara skärgård... ungarna badade flera gånger och vi solade fikade och jaa FIKADE... denna sommar har bara bestått av fika.. INGE bra....
Skönt när man kommer in i Jobb vardagen & får rutin på Livet....
Men jag har 2 härliga veckor kvar!!! =)
 
 
Mysigt VA!!!!!
 
Idag hart jag JOBBAT!!! japp det är Nyköpings Festdagar och de behövdes lite personal ute på gatan i vårt tält... jag fick en liten förfrågan.. JAAAA klart ja ville...
Bästa Mamma Passade barnen och jag åkte in ... de va SÅÅÅ skönt att komma till mitt Underbara Jobb med FIIINASTE kollegorna som blev GLADA över att se mig!!!
LOVE JU ALL!!!!
Jag va där några timmar och krängde lite billiga saker.... Hoppas de gick bra!!!
En jätte KUL grej!!!
 
Skönt att komma hemmifrån & va FIA inte mamma.... =)
Jobbade till ett sen hem och va Mamma Igen... =)
 
I morgon ska de bli Fint väder så vi har förberett mat & fika & åker ut med VÅR båt på havet en stund... sen måste vi ju in & kika på Karusellerna och lite på alla Knallar.. Alltid finns de NÅT att köpa.. =)
 
Just nu är min D ute i skogen med långa stegen... grannens ena kisse katt sitter HÖGST uppe i trädet och skriker... så kvinnan har klättrat upp och försöker locka ner den... verkar gå sådär.. =)
Jag har lite Ont i huvet.... kanske beror på att ja sitter i mörker och bloggar!!!
Ta hand om er
 
( nu kom han in Kissen kom ner!!!)
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0