SOL

SOL SOL jaaa visst Lite Mera sol har man fått SÅ mysigt!!!
I går hade Ida kompisen Manda här... HELA dagen och Linnea pojkvännen Oscar här HELA dagen....
vi packade Fika/Lunch och åkte till Stranden...
Badade Myste och Babblade med min vän Jade och hennes dotter med kompis.. sen blev ungarna Uttråkade... så vi packade ihop... DÅ började de regna...
Vi brassade hem till Oss allihopa 6 ungar 2 vuxna... de blev fika,poolbad och dansa ute i regnet....ungar som sprang in & ut gapade skrattade och mera fika...
FULL FART!!!!!
När vi lastat Av ALLA lånebarn åkte vi till Momme & Nisse som björ på Middag!!! TACK,,,
Jag va HELT slut.. =)
Barnen sov hos mig för D jobbade Borta... =(
 
 
 
I morse hade ja ställt klockan... vi åt frukost packade bilen och åkte UT på havet med Fam Boström/Kjellberg... Underbar dag... sol och på efm lite moln men varmt & mysigt!!!
TACK för att vi fick Åka med!!!
Ännu en gång vi har UNDERBARA VÄNNER!!!
 
 
Som ni ser UNDERBAR DAG!!!
Cissi är ju gravid som ni ser... och har beräknad dag på FREDAG!!! SPÄNNANDE... men de kan man INTE tro med den LILLA LIIIIILLLLAAA magen... =)
och de Hindrar henner INTE att åka på havet!!! =)
SÅ nu är allt förberett och I morgon Åker vi ut Igen!!! YAY!!!
Barna Sover....
Jag åxå snart!!! ¨så trött!!!!
Hoppas ni har de BRA!!!
FIA
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0