Tjolloloooo!!!

Hej Igen... ÄNTLIGEN  kommer ja in på Bloggen.... de har varit strul och de gick inte att logga in,,,,  men nu så... =) hoppas ni saknat mig???
 
Jag är Inne på Min sista vecka (Mamma Ledig) de känns helt Ok... nu verkar värmen kommit tillbaka lite iaf och Solen,,, låg i solstolen Hela dagen igår... SKÖNT de va nog första dagen UTAN ett moln på Himlen
Ungarna badade pool... hade fina tjejor på besök Cissi & Karin med sina barn... så de va full fart som ALLTID i vårt hus HÄRLIGT!!
 
I helgen åker vi på en liten Mini semester bara jag & Min D... =) SKÖNT Dalarna på Bröllop så Trevligt ska de bli... och 2 nätter i husvagnen Härligt!!!
Har fixat Husvakt,Hundvakt & barnvakt.. Även om den biten va DJÄVLIGT strulig... SUCK & STÖÖÖN =(
Men TACK min Bästis som tar sig an Linnea... Hon längtar att å Sova Hos er!! Mysigt!!!
Ida är först hos Momme sen hos Farfar och Farmor...
Huset/fiskarna & tjorven passar G TACK för de.. Ta de lungt inga vilda fester Tack!!!
och Nova får va med Otta (morfar)
 
Bjuder as usual på Lite Bilder... =)
 
 
Smultron Hos Morfar!!!
!
 
Neas pelargon Överlevde idas Clorvattens vattning... och blommar igen... =)
 
Linnea sov första natten hos vännen filippa... som ni ser skickade hon ett meddelande på Wats app innan hon somnade... Älskade unge.. =)
 
Våra vänner Cissi & Anders har fått en liten tjej...NIKE SÅÅÅ söt!!! man blir ju SÅÅÅ sugen.. =)
Men nää de är nog slut med bejbisar här...
 
Linnea har fått en Massa JB saker inför skolstarten... hon är SÅ glad.. =)
Scarf som bästa snällaste EMMA köpte i danmark!!!
 
Väska,pennfodral,tatueringar och en Tandborste som spelar en Låt 2minuter.... =)
Ja Ida har ju Häst Tatoos så klart!!! =)
 
I söndags va vi & firade min Bonus Farmor & Farfars 60-Åriga Bröllops dag!!!
Fatta 60 år Helt galet!!!
 
 
Vi lekte MONSTER i går... Linnea tyckte ja va ett USELT monster!!! =/
 
Nu ska jag Ta tag i middagen.... Lax och potatis bjuder frysen på Idag... =)
Viktklubbar ju igen...
- 0,6 denna vecka... BARA 1,4 kvar av semester Kilona... KUUUL NOT...
Jag HOPPAS ja kommer igång med Curves nu när ja börjar jobba.... att D kan hämta barnen några kvällar i veckan så ja Hinner efter jobbet!!! =)
 
Jag,D & 4 vänner ska på After Dark på Hamburgebörs i slutet av November... jag har satt -10kg till dess... OOOps... enl viktklubb ska de gå hur bra som helst... =/ men som ja sagt innan dessa sista kilon är SJUUUKT sega... men ja kommer till min slut destination NÅN gång... JAG SKA SKA SKA!!!
nu är de ju bara 9,4 kvar... =) VOJNE VOJNE.... =)
 
SÅ peppa på mig nu....
ha de gött
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0