Ooops

Längesen nu... Felåt!!!
Snart 3:dje advent... sjukt va de går undan!!!

bjussar på lite foton...

Allt detta tjaffs om pepparkakor..negerbollar nogger mm.. blir så less..
vi har iaf en trevlig kaka på jobbet!!


Och goda kola har vi fått.. ja är beroende...


Jag har julpyntat i personalrummet!! mys!!!

De känns verkligen att julhandeln startat... phew ... dagarna går fortare än vanligt!!! Julmusik och stämning!!

Lucia på dagis va de i torsdags.. Ute i -16 grader så vi bylsade på oss!!


Fick nya varma vinter stövlar av hjärtat... dom behövdes!!!



Ungarna va såååå duktiga och sjöng så fint!!! på inte tal om Söta!!!








Jag har även fått mig ett par vita termo brallor.. lite tajta.. men de blir bättre hoppas jag!!!



Längtar till fjällen slalom mys... och storasyrran i sveg med den underbara familjen!!

Men vi har endel snö åxå... idag snöade massor då ja åkte hem...Mys



Ooo jaa just de jag har lyckats få tag på parkering.. i parkerings garage där jag kommer hyra en plats som då är Min bara Min.. inge mer P letande på dagarna.. inge mera P böter och inge mera dyra dags avg!!
In your Face!!! så skönt!!!


Och Idag kom Pär och Jenny med deras lilla bäbis...
Ruben så djävla söt.. snäll lugn... Alla vi stannade upp och studerade trollet!!!




Så längesen Nova va så liten... 12 år sen helt sjukt!!! kommer ihåg de som igår....


Ja gjorde en god gärning häromdagen!!!

Idag va han in!! han sa att slirren va skitsnygg till vit skjorta!!! hihi De är nåt visst med stammisarna!!!

I morgon Lördag OM de inte är skit väder... åker vi till Kolmårds skogen och hälsar på Tomten i Getå!!!
Barna är spända så ja hoppas de inte blir storm och snöblandat regn som prognosen säger... Låt snön va kvar!!! Please!!!

Gossar nu i soffan... med raggisar och godis!!!







Puss & Gonatt...
Trevlig Helg!!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha en fin kommande vecka

2012-12-16 @ 21:15:44
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0