TJÄÄÄNA!! =)

Hej alla Finisar... har ni haft en Lugn mysig & Skön Jul??
Vår har fakktiskt varit Jätte Mysi... de vaa så Underbart Skönt att inte vara Hemma... vi har haft julen här VARJE åår sen Linnea födes... alltså i 7 år....
Även om de är knytis så är de ett bökande mmed aatt handla duka plocka stääda... ta hand o all disk allt papper och mat
Så i år blev vi bjudna till svärmor/svärfar.. min pappa & bonusmamma va åxå bjuden dit!!!
De va så Skönt bara sitta äta mysa slappa....
Bäästis va Tomte hos oss och Jag hos dom de gick suveränt... =) och de va KUL åxå.... =)
 
Men Morgonen Började med Lite Paket Tomten lämnat... och som ni ser på filmen va Justin Bieber biljetterna MYCKET uppskattat så Även Hästen!!! =)
 
 
 
 
 
Efter Julfrukost... så bytte vi om och Åkte bort till Svärisarna....
'Jo min D va ju ute på Julaftonsmorgonen & plogade åxå. Men han kom hem till Frukost Iaf... =)
 
 
 
 
Juldagen bestod av MYS... vi va bara hemma Barnen lekte med sina julklappar & spelaspel!!!
Ja läste ut andra boken om MR GREY.... oh ja är FÖRÄLSKAD.. shit vilken MAN......
har nu inte läst  Nyanser böckerna GÖR DE!!!! del tre kommer om nån vecka,,,,
De känns TOMT nu när ja läst ut dessa två =(
 
D byggde ihop Idas Playmobil stall...
Jag & Nea spelade Alfaphet.... Ungen vann.. =)
 
Nea va ute & gjorde en Snögubbe... de har ju Töat Massor.. SKIT trist..
 
På juldagskvällen kom vännerna Tove & Mange till oss vi drack lite glögg,vin & mumsade Ost & Kex...Barnen lekte....
 
Annandagen va de dags för mig at Jobba lite... de va super kul... LIte lagom med kunder och TREVLIGA åxå.. =)
Efter jobbet åkte vi till mamma och hade lite JUL... storasyster med Vän och Barn kom åxå,,, Som alltid jätte Kul!!!
 
Tjejerna har fått så mycket fina saker...  dom ä så nöjda....
De enda ja fått denna jul är EXTRA kilon... FUCK why ?? ska man ALDRIfå äta lite extra och gott utan att Tjocka på sig??=(
SÅ igår va ja på Gymmet Igen... de va SKÖNT... tänkte ta ett pass ikväll Åxå,,, MEN ja måste erkänna att de är svårt att Inte mumsa av Chokladen vi har i bokhyllan.. =/ Måste verkligen STÅLSÄTTA mig för att INTE mumsa...
 
Idag har ja varit och fixat mina Naglar igen hos Carina!! Toppen Nöjd... Bild kommer sen... =)
 
Nu är de dags att Kirra Middag... denna helg består av Jobb... Kan bli Trevligt!!! Hoppas på Bra Rusch i butiken!!
 
Jag hoppas att Ni haft en Mysig Jul....
 
FIA
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0