VAB

Japp denna vecka blev de ju 2 dagar Vab med Ida....
Fredag va Hon pigg och Kunde lämnas på dagis... skönt,.,, dock hann jag bara In till Jobbet så ringde fröken på dagis...
Ida hade JÄTTTE ont i armen & bara Grät & grät... NÄÄÄÄJ så de va bara att slänga sig i bilen... och brassa till akuten där de va Tomt med folk... så vi fick komma in direkt...
Idas lilla arm hängde... den hade ju gått ur led.. som den gör ganska ofta... =( men då hon började leka med sakerna på sjukan Hoppade den tebax... =)
Doktorn kikade för säkerhets skull men sen fick vi Åka hem... =)
Detta kommer att växa bort.. men nu måste vi vara lite försigtiga med ryck & drag i armen...
Denna gång hade Ida gjort en Kullerbytta & trixat på någe vis så  armen hoppat fel...
Nåväl slutet gott...
Ida fick spendera halva dagen i pappas Lastbil sen vara hos farmor & mysa.. Så henne gick de INGEN nöd på.. =)
 
I Torsdags va de dags för den ÅRLIGA Glöggmys julklappsleks hos Bästisen Hanna... OJOJ som alla gånger hos henne har hon fixat & gjort såå fint.. God skinkmacka & snask!!! =)
Det va 10-Års jubileumför oss... i 10 år har vi gjort detta hos hanna GALET!! men en Underbar Tradition!!!
De va Grymt skoj...
 
TACK min BÄSTIS LOVE JU!!! skrattade mig hes även denna kväll... =)
 
Även Nea va på Galej.. =) Tomte Disco!!! med sin Bästa vän.. dom va så SPÄNDA.. hihi
 
 
I morse va de sovmorgon SÅÅÅ skönt... jag har blivit förkyld... FUCK... snorig som fan... snytit mig så mycket att ja är TOKRÖD under snoken... USCH... och hade liite Halsont i morse... men gurglat saltvatten så ja hoppas de försvinner... jag vill ju TRÄÄNA!!!
 
Vi Åt iaf en Mysig Frukost Familjen.... sen packade vi varm choklad lussebullar & kakor och tog en prommis till Pulkabacken... mötte up fina vänner & hade trevligt!!!
 
Kalla & rosiga Om kinderna traskade vi hem för lunch,,,, sen slappades de endel i soffan...
Barnen Har varit VIDRIGA idag... BRÅKAT retats och slagits HELA dagen... JO JA LJUGER INTE... sjukt Jobbiga... FYYY va trist de är...
typ 30 minuter på Hela dagen har dom varit sams...
De lektes i några minuter åxå.....
Ska de va såhär bråkigt?? Ja blir less i huvudet att tjata HELA tiden.....
 
Vi körde iaf in D till NYK han är på Julbord med Sina anställda... jag & barnen åkte till Willys & storhandlade... jag har gjort matlista för 2 veckor SKÖNT!!!
 
Nu sover tjejerna... jag ska kissa av nova.. Gurgla lite Mer saltvatten & sen Gå & sova... I morgon är de Ridskola... får ta på oss VARMA kläder... NU är de -14 grader ute...BRRR Friskt & Härligt!!! =)
 
Ha en Härlig 2:a advent i morgon Finisar!!!
Puss & KRAM
FIA...
 
Avslutar med Idas Underbara Blommstjärna...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

like always nice pics
:P
kram

2012-12-12 @ 18:26:14
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0