ÄNNU en gång...R.I.P







Jag va lite skakig på handen då jag filmade... sjöng ju med åxå... =) HIHIH

Ännu en Gång DJÄVLIGT trist!!!
Ännu en sjungande Ängel.... =(


Igår va de ju dags igen MELLO!!!
Hela familjen hade somnat!! jag satt ensam och kikade....
TACK GODE GUD för FB... hahaha de är så Kul,,, jag hade massor att snacka med om Artisterna... ;)

Och David som gick till Globen va bara SÅÅÅÅÅÅ bra.. Helt rätt.
Lilla Munter gick ju åxå vidare,,, jo den va helt Ok....
SÅ nu är 2 av mina STORA favvosar i globen Loreen & David!!! TOPP TOPP....

Spännande ska de bli... ;)

Jo jag Jobbade ju åxå igår... de va Stundvis bra drag i butiken!!! men även väldans lungt!!
Vi va ju Ett SUPER team som jammade i butiken!!! =) AS ALWAYS!!!

Min Lilla familj kom och Mötte upp mig!! vi åkte & handlade lite på City gross...
Dom hade ju BILLIGT Godis 3,90KG.... =)
Så vi plockade en påse... Och jooo jag Åt lite godis igår....
FAN... denna vecka verkar vågen stå stilla... (jo jag e sjuk väger mig OFTA)...
MEN vi får se i morgon bitti....Då är Invägningen....
Idag blire INGE onyttigt!!!

Mamma & nisse kom förbi och fikade lite... dom åker till Thailand i dag... borta 2 veckor... =( FYYY faaan jag vill åxå till värmen... SOLA Bada dricka Iskalla drinkar... och komma hem Solbränd & fräsch.... ;) men men ,,., vi åker ju till Fjällen i påsk !!! JAAAAA
och hälsar på min storasyster med Familj... SÅÅÅ kul,,, ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen några timmars jobb står på spel.... ;)
Linnea ska Till en kompis & leka idag!!! ;)
Till hennes LYCKA!!!

Hoppas ni får en FIIN Söndag... det är STRÅLANDE fint väder och bara 1 minus.... Hade varit najs att ta med Fika & åka ut på isan idag,,, MEN men Jobba är ju inte heller fel... Tjänar ju STORA pengen idag!! ;)



FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0