FREEEDAAAA

OO denna vecka... va FAN blev den av??? SHIT...
Jobbat Jobbat... Tränat.. hunnit med 3 pass på Curves och en PW JAPP nöjd med min Prestation...
SYND att det är MIN jobbhelg hade velat träna I morgon...
MEn men Ser Fått ett litet Chema på EXAKT hur jag ska träna på varje maskin.. hur många repetioner jag ska göra Får göra varken mer eller mindre...
Hoppas de ger resultat... jag har Tränat med FÖR hög puls tydligen....
SÅ NU ska de FAN visa resultat....

Vikten går de bra med... -4,7 hittils.. Invägning på Måndag Igen...
Jo kan nog bli så att jag Tar -8kg till den 3/3... som va Mål ett!!!


Vi har även varit med Linnea på Öron då hennes hörsel inte va så bra enl skolsyster...
MEN den va på topp allt såg Jätte bra ut!!! så SKÖNT!!!

Ungarna har varit på Fynky Kids vilket dom tycker är SKIT Kul...

Vädret då KALLLLLT..mellan -6 och -17. Friskt häärligt!!! =)

Idag jobbade jag 06.30 till 15.00 TACK till Mattias som va Snäll & bytte min tid annars hade jag fått sluta 18.15 idag... Nu har vi Hummit med en massa.... Hämtade barnen hem D åkte & handlade...
Linnea & jag fixade tacos linnea dukade FINT med massa ljus... (ja ni såg bilden) Sen har vi ätit...
Jag har tvättat lite och Nu myser vi till Wildkids med Snacks,,, Som jag har DJÄVLIGT svårt att Låta bli.. =( har ätit lite För mycket FAN.... =/


JAJA.... Gott va re iaf.. ;)

Nähäpp Nu FREDAGSMYYYYYYYYS!!!

Ha en FIN helg alla Ni!!!

HERRÅ   





FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0