HEJ

PÅ er.. En liten fredagskvällsblogg Kanskeee....

Veckan har gått med RAAASANDE fart...
Jobbat Tränat (hann bara med 2 pass denna vecka,,, =(
PÅ jobbet har de varit relativt Lungt... vissa stunder de piper i med lite extra kunder... men det är ju den tiden  på Månaden....inte så Mycket pengar kvar... =/

Pär & Rickard håller på att ge Hem/hushålls avdelningen en "face lift" snygga till Bygga om Byta platser på de mesta,,, De blir GRYYYMT bra Dom är så duktiga!!!

Hemma full fart Med våra & barnens aktiviteter som de ska va antar jag,,,,,
Nu har jag Iaf LEDIG helg vilket är SKÖNT,,,,, hade tänkt att ta ett extra pass på söndag men de behövdes inte känns rätt skönt nu kan ja säga... =)
helgbyte med nicklas nästa helg så de kommer ändå bli till att jobba 12 dagar i sträck,,, =/ men sen LEDIG 3 helger på raken LOVE it!!! =)

För den 3:dje är de ju ANDRA chansen i Nyköping jag & D ska ut och Äta med GOA vänner & Festa...
HÄRLIGT!!!!
Ska bli SÅÅÅ kul,,,, Barnen ska sova hos Syrran i Södertälje till deras FÖRTJUUUUSNING... =) KUSIN och Moster Mys på HÖG nivå.... =)

Idag efter Jobbet va jag och familjen på EM möbler i Nyköping och Handlade upp D:s presentkort... som skulle gå ut i datum på Måndag så de va HÖG tid att Handla lite.. =) ganska kul åxå...
Vi handlade ett URSNYGGT nyckelskåp 2 hyllor och skålarna/ljusstakarna ja la ut på Bild,,,,
Hallen ska få sig en Uppfräschning...

Dock ett stort MINUUUUS till En i Personalen... FYY FAN Va tråkigt Han måste Haft på Sitt Jobb,,
Ingen Blicken nicken Hej... vi gick rätt länge i butiken INGEN som Frågade OM vi behövde hjälp...
 Då vi hittat de vi skulle ha va de mest Suck stön att nyckelskåpet va tvunget att beställas.... och Jobbigt att knappa in allt i datorn...
Inte en gång en glad min eller lite Småprat med oss,,, FYY SATAN så dåligt....
 DÄR ser jag HUR djävla BRA vi är i Nyköpingsbutiken....
VARFÖR jobba kvar OM man tycker jobbet är SÅÅÅ tråkigt?? BYT jobb förihelvette ....
Jag kan säga att jag ALDRIG blivit BRA välkomnad i den Butiken...

Som för Övrigt i efm va TOM på kunder förutom Oss,,,, Varför INTE ta vara på hugget då??,,,,
Nä fyy fan Åker hellre 10 mil till IKEA om de ska handlas Möbler eller dyl än att Gynna den Butiken,,,,,
USCH!!!!

I morgon ska vi ha Lite Fika för Min D som fyller år på Måndag... Det blir hans familj som kommer,.,,
Mamma & Nisse är ju I thailand...Pappa i stockholm så Ja de blir inte så mycket mer folk.,,, ganska SKÖNT de...
Sen MELODIFESTIVALEN i morgon kväll,,, YAY..,,, =)

Nu ska jag Slappa blev så SATANS illamående... UUUHHH,,, kanske för att man e Trött,,,,

Ha en UNDERBAR helg Mina Vänner,,,,


FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0