KLAR??

Är ja klar med Bebisar??? ibland blir ja så sugen på en liten bejbi så jag Nästan Har lust Att gråta och Ibland är ja så Glad att Mina tjejer börja bli stora nog att fixa de vardagliga själva som toabesök & klä på sig!!!

Även om mina Troll Bråkar SJUKT mycket nu och tjaffsar HELA tiden jag Blir GALEN...
Retas,tjuvnyps,skrattar,gråter Om vartannat,,,, GALET jobbigt Ibland..
Rastlösa och Irriterade.... och de blir jag med Irriterad....=/
Ibland känns de som att Jag bara Gnäller & skäller på dom små... JAG VILL INTE va en Gapande mamma Men bägaren rinner över ALLTFÖR ofta.. =/

Idag har jag varit Ledig Skola/dagis stängt...
Vi åt frukost och sen tog vi bilen till OK/Q8 tvätthall och skrubbade...
 Hon blev såå ren smurfan.. Tjejerna va Jätteduktiga fick varsina svampar och Gnodde...
Sen hem och Städa ur den Invändingt.... jag skulle nog kunnat sanda en Halv garageuppfart med allt grus som låg på Mattorna... =) MEN nu är hon ren & doftar Underbart...
Ny Yankee Candle Car Jar inhängd!!! =) Med doften Clean Cotton LOVE IT!!!


Man doftar Nytvättat då man Åkt ett tag!!! =)
För er som bor i krokarna finns denna Härliga Gran på Confetti!!! =) 2pack 99:- In och Fynda...

Efter Biltvätten in fixa lunch.... snygga till sig sen vidare till Leksaksaffären & shoppa liten present till Anton.... Linnea valde snuttefilt som såg ut som En nyckelpiga Jätte söt & nappar till....
 Tjejerna själva har ju fortfarande sina Teddykompaniet snuttar och gosar med...
Helt Ok det är en trygghet ... och skadade av dofter som dom är av sin mor är dom EXTRA poppis då dom är Nytvättade....
så vi Bejhöver inte BRÅKA om då snutten ska tvättas och de ska väljas en Ny...
 DET är Lycka.... även för mig som kan SPY av bara tanken att ungarna ska ha en Söndersnuttad otvättad filt... URK!!!

Sen hade dom med sina Plånböcker och valde lite småsaker att handla ... Linnea tog Zoobles...

Några små gubbar som är Poppis nu....

Ida gick RAKA vägen till Leksaks Hästarna/my little Pony... Otippat så tog hon några små MINI hästar... 2 paket och DÄR rök Alla hennes Pengar....
MEN jisses va hon lekt med dessa nu på Kvällen....
Ungen är HÄSTGALEN... allt allt kretsar kring hästar....
FAN FAAAN de kommer bli en Häst tjej.... Om man frågar va hon önskar sig då hon fyller...
EGEN RIDHJÄLM och Väst... KUL ungen är 4 år...
Så Hej stallet och Hejdå Lönen.... =/

Hon va ju PÅ ridskola igår Jag jobbade... D sa att de fullkommligt strålade om henne hon va SÅÅÅ lycklig av att bara vara I stallet.... Mammas skrutt...
Så vi Får nog åka & mata dom däringa krakarna snart igen.... =)

Efter shoppandet åkte vi till gammla Kollegan Terro som fått med sin Prins Kenny =) en liten Prins....
SUPER SÖT & Dö snäll,,,,
Till skillnad från mina Hulliganer som va ÖVERALLT,,, stackars katterna va Livrädda... den ena tröck Under soffan och Kom fram då vi Åkt hem,.... HAHAH

TACK för Gott fika och Att jag fick Snusa BEJBI... de va Toppen Mysigt!!!
Nu har vi Ätit middag...
D är Inte hemma ännu...
så de får bli Curves i morgon Onsdag & Torsdag för mig.... =)
Härligt!!!

OO just de -1Kg till denna Vecka dö skönt efter Förra veckans Stiltje....
På G igen dårå....

Ha en Härlig Måndag kväll och Ny vecka... Snart går vi In i Mars Måndag!!! =)

Hoppas på att Hinna med en fika med My Waijnstad i veckan de va så längesen nu Gumman... =)



FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Känner du samma? Är man verkligen klar?

men just de stunder de klarar sig själv o all denna bråk då känner man sig nöjd...



Men den där lille babyn mjuk o go, doften, amningen, mys stunderna, mjo de lockar i blaaaaand....



men återigen att kidsen växer upp är oxå skönt...



Må gott

J

2012-02-28 @ 22:50:48
URL: http://busnova.blogspot.com
Postat av: Emma

Hi Hi jag känner igen det där med bråken....

Herre vad dom kan slåss!!! Och så leker dom och

så slåss dom igen.... Grrrr.... Ja man kan verkligen

bli tokig!!! Endå är det såklart det bästa man har och

jag längtar massor efter en till.... Övertalning pågår ;)

Kram från mig 

2012-02-29 @ 19:25:09
URL: http://emmakarin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0