OOOOPS

Nu va det ett tag sen igen!!!!!! SORRY!!!

Sitter Här Söndag morgon i soffan med en kopp kaffe och min underbara sambo...

Barnen sover hos momme & Nisse....
Till deras Fötjuusning.. fan va dom tjatade att dom ville DIT....
mamma & nisse åker till Thailand nästa vecka,,, =( ska va borta Flera veckor... *SAKNA*


Jag & D va på Bio igår....

EN DAG I PHUKET!!!


 Den va SÅÅÅÅÅ BRA rekomenderas vi skrattade MASSOR!!! =)
Ni måste se den... Alla är ju Underbara!!!! HAHAH

Vi va även ute & åt.... inte så lyxigt... Kebabsallad... =) men GOTT!!! och SÅ klart stora Godispåsen till Bion...
Vi valde den Tidiga sittningen då JAG ville se Melodifestivalen... SOM NU ÄNTLIGEN är igång!!!
OCH Loreen SHIT SHIT vilken BRA låt... den kommer att spelas HÖGT i bilen...
Även Dead By Aprils låt kommer Poppas!!! Helt rätt Bidrag direkt till Globen...

Bananen & Flinck till andra Chansen... Bananen Helt rätt Flinck,,, NJAA.... Lite skeptisk...
Om man inte se karln kan nog låten bli bra,,, =) och Den kommer säkerligen spelas OFTA på radion och bli en sån sång som folk sjunger vid en Lägereld på sommaren till Gitarren!!! =)
Han kommer gå vidare pga atyt han är sååå speciell!!!

Detta är HELT klart en STOR favorit För mig!!!!

 

Denna är Inte Fy skam den heller!!!




Längtar SÅ Galet Mycket till Slager Festen på C&D som Systararna Slager Ordnar...


På tal om dom....
SHIT vilken Resa Dom varit med om!!! Underbart!!

Vi är SÅÅÅ glada Att ni kom med!!! Vi är SÅÅ glada Att vi Nominerade ER!!!
Det finns INGA som Passar bättre än NI!!!

(för er som inte känner dessa fina systrar så ska ni veta dom LEVER för slager uppväxtra med slager... anordnar fester med tävlingar... Tover har Mello jingeln som ringsingnal... =) och ja Dom har FULL koll)

Så när D & Jag såg Tävlingen i tidningen va de GIVET Att nominera dessa Underbaringar.. =)

KÄRLEK!!!



Klicka på Länkarna för att se deras repotage med alla slager artister!!!!
...................................................................................................................................................................................

Hemma Hos karin!!!

http://www.sn.se/kulturnoje/1.1327870

...................................................................................................................................................................................
Här intevjuvar tjejerna endel av artisterna!!!

http://www.sn.se/kulturnoje/1.1334782

..................................................................................................................................................................................

Här får dom ÄNTLIGEN träffa christer!!!
http://www.sn.se/kulturnoje/1.1335272

.................................................................................................................................................................................

Dessa flickor e GRYMMA!!!

Veckan Som gått har varit Full med aktiviteter Jag har Jobbat och hunnit med endel träning barnens Funky kids har börjar till deras Förtjuusning... =)
Linnea Har åkt skridskor med skolan Hon tycker det är SÅÅ kul!!!
Dom ska åka på Tisdag och ha med sig Varm choklad & smörgås!!! de tycker hon är SPÄNNANDE!!! =)

I morgon är de Jobb Igen sen ska jag till Curves och Träna....
INVÄGNING.... spännande... de va innan jul jag Gjorde sist!!!
Lite Nervös Faktiskt!!! =) HOPPAS på Att jag får ett LÅNGT band på Min stjärna... =)

I morse va de -22 grader... LIITE halv kallt... =)
Nu bara -15 så jag D och nova Tar en promenad till Mamma & hämtar barnen sen...
Bara Att klä sig VARMT... jag tar nog dom Batteridrivana Vantarna Från Jobbet!!! =) dom är UNDERBARA!!!
Ett Tips till er med Frusna händer....=)
Jag har tumvantar!!! de finns inte längre Nu är de Handskar (vilket jag tror är bättre)
Bara Att Handla!!! =)

Nä nu ska jag Byta Sofföverdrag på Sofforna IN med Beige lite LJUSARE!!! =) HÄRLIGT!!

Hoppas NI haft en UNDERBAR helg!!!




FIA


Kommentarer
Postat av: Jessica

Loreen var helt klart bäst hos mig hehe favvis....Mysigt med egentid m gubben din:)

Kraaam

2012-02-05 @ 10:20:09
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0