ÄÄÄÄÄntligen

Är denna Jobbhelg Över.... det är ju som ni vet SKIT kul på mitt Jobb., men att jobba helg är ju inte såå kul,,, då familjen är ledig..
 MEN känslan då man stämplar ut på Söndagseftermiddagen och man har gjort sin helg är Galet skön....
För nu är jag Ledig i 2 helger!!! JAHOOOOO!!!!

Ja så vi har inte gjort mycket denna helg,,, igår somnade jag typ Halv åtta,,, hahah sov hela natten Daniel & barnen somnade åxå i soffan...

3 pass på curves fick jag till även denna vecka.,,, så nice... så nu kör vi minst 3 gånger denna vecka åxå... =) Nöjd med mig själv,,,

Jag kämpar på med vikt klubb,,, har gett mig FAN på detta har slappat för mycket nu & hattat fram & tillbaka med olika Bantnings sorter,,,
Men DETTA funkar Bäst för mig... och Ja -2,6kg förra veckan Tack för de,,, =)

Denna vecka verkar de inte bli så värst mycket på Vikt fronten...
TYVÄRR för som alla andra vill man ju se resultat NU!!!
 men med träningen bygger man ju muskler och kroppen ändras.....,
Men vi får se hoppas på ett Halv kilo iaf....
Jag ska komma till slutmålet Jag ska ska SKA!!!
Har ett litet mål -7kg till 3 mars... Hmmm tveksamt.. men Va fan Är de 5 är jag nöjd med de åxå.. =)
Ingen fest innan dess,,, då blir de party!!! Mello med fina vänner!!! =) YAY har ju en klänning som jag vill ska sitta Snyggt till dess.. så ja vi får väl se... =)
Peppa mig Snälla Gör de.... =)

Nu sitter barnen i Badet.... I morgon är jag Ledig.... SKÖNT... Linneas klasskompis Wilma ska få följa med oss hem och dom har bestämt att de blir Pannkaka till lunch,,, =)
Dags att Ta upp Barnen,,,, och Slappa plocka undan på Idas rum som hon Vänt Upp & Ner... =)

Ha en Fin Söndag Kväll,,,,


Fia


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tycker redan att du är så jäkla fin

Men klart du fixar dessa 5 - 7 kg!!!!! Heeeeja Heeeeeja!!!!

2012-01-22 @ 22:33:33
URL: http://busnova.blogspot.com
Postat av: fia

TAAACK gumman!!! <3

2012-01-23 @ 07:49:37
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: jessica

Klart du fixar minus 7 till 3 mars, jag tror på dig

2012-01-23 @ 13:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0