HÄST HÄST HÄÄÄÄÄÄST

De är det ENDA som existerar I Idas lilla Hjärna.... gumman som jag sagt innan hon är BESATT....
Idag va vi på Mc donalds & åt lunch.... Där man minsann fick en My little pony i happy meal LYCKA... =)
Sen åkte vi och gjorde lite ärenden på Stan....

och SEN va de Dags,,, vi åkte till en Jätttttte trevlig tjej som har små Hästar där vi fick gå in i hagen & klappa krama Gosa till Idas LYCKA,,,, Linnea däremot stod och grinade bakom daniel så hon fick gå & sätta sig i Bilen hon gillar INTE hästarna...

Ida ville INTE åka därifrån och ägarinnan va så söt... vi fick gå in & kika i stallet och där fick Ida välja ut Några HÄST TIDNINGAR som hon fick med sig hem... 5 st Gissa om de va en LYCKLIG tjej som trallade i bilen på väg hem... =)
TUSEN TACK du Gjorde Hennes Dag!!! =)
OOoo jag vill vill vill berätta att hon ska få rida... MEN Måste Hålla tyst några veckor till... =(
Får välan se efter dessa dagar i stallet om Hon vill Fortsätta...

Lite Foton från dagen... =)








Liten film åxå.. =)












Alla tidningarna Hon fick... =)


Helt otroligt att Ungen är så Häst intresserad då INGEN av oss är de och Linnea som är Livrädd,,,,
Jo jag kan Klappa dom speciellt dessa små,,, men stora hästar har jag liite svårt för tycker nog att dom är lite läbbiga jag kan lixom inte läsa av dom...
men nu när Ida ska börja så får jag väl Hjälpa till för dom måste ha nån med som kan.. =/ så de är bara att Kavla upp armarna.. och köra... men häst tjej Är jag INTE... =)
kanske har nån unge som kan hjälpa till en söndag i månaden.... =)

Nu sitter Ida med sina Häst tidningar i soffan Linnea spelar data D kikar på Tv....
Jag har lovat Ida att skriva ut Bilderna från idag på henne & Kusarna... =)

Trevlig Lördag kväll Alla Ni!!! =)



FIA



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh hade jag inte varit tokgravid med kommande bebis hade jag gärna hjälpt till! älskar att vara i stallet. blir tyvärr inte så ofta som jag skulle vilja.

dom däringa små ulliga sakerna är bara för söta. får man ha dom i garaget?? ;)

2012-01-15 @ 10:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0