HELG!!!

OOooo underbara helg....
Fredagen hade jag tur att kunna sluta 14.oo
Hämtade barnen åkte & handlade fredagsmys....
vi åkte till Johan & Manda hämtade efterlängtade Rid byxorna... Tack För Kaffet!!! =) & Brallorna

Nu har vi berättat för Ida Att hon ska få rida... Ojoj Tror inte hon fattat de ännu...



D va på hockey med Jobbet.... så jag & tjejerna Myste Hemma...
Jag började kika på en film Kröp ner i sängen då va de SSSzzznark!!! =)
Vaknade då sambon kom inrammlandes....
Närå han va Inte Så berusad... bara liite... =)

I morse va han uppe med tuppen Fixade frukost & väckte mig.... Vi åt en Mysig Frulle...
Sen packade vi väskorna & åkte Till badhuset... där vi va flera timmar badade i vågorna,åkte kana., fikade,bubblade och Myste Jätte Kul... Alla Va såå trötta då vi Åkte hem....

Stannade till på Godisbron..där finns Över 600 sorters Godis... Lördagsgodishimmlen... =)
Tjejerna plockade varsinn Påse så även vi...
Linnea betalade själv... med HELA sin veckopeng.... Hela Hennes Godislåda Va proppfull....


 som sen Nova Mumsade i sia Nästan ALLT... =/ DUMMA VOVVE... 
Linnea hade lämnat locket öppet på Lådan.... och överst låg några chokladbitar och i all stressmåstehinnainnannånsermig mumsande åkte det ner En hel del... då vi kom på henne hade hon slemmat på ALLA godisarna...

Vilket resulterade i LESSEN linnea... =(
Men Ida va snäll och delade med sig så även vi.... PHEW.... så hon fick lite karra i hennes Låda igen..
Får väl se om Jycken blir dålig i magen i natt....

Sen va de till att Handla mat... Barnen åt pannkaka på badhuset Jag ett Äpple så då klockan va tre va jag AS hungrig....
De blev en Kebebsallad till Middag...
Sen slappa I sofffan Jag slummrade en stund.....=)
Så nu e jag Pigg då resten av familjen precis somnat i soffan....
Blir väl till att Blippa Över tíll Gladiatorerna... och Mysa ner sig.... HÄRLIGA LÖRDAG....

I morgon ska vi försöka ta oss till nån is & åka Grillor...
Linnea ska på Kalas och Ida ridskola på efm... Fulll fart...
VA FAN ska en annan ha på sig i stallet??? de brukar ju va KALLT.... Hmmm.....

Hoppas NI har en Mysig helg....



FIA





Kommentarer
Postat av: Elin

VARMA varma varma KLÄDER!!!! =)



Och ha ej PUMPS på fötterna som min moster hade när hon va med mig i stallet när jag var liten :)

2012-01-28 @ 20:46:00
URL: http://elinidecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0