PÅ G!!!

Japp nu är man Igång... Idag har Jag ätit Nyttigt & tränat!! såå Härligt.... denna Jul har INTE varit KUL... Fyy massa onyttigt har åkt ner i magen och satt sig på FEL ställe,,,
Men NU ska de bort... Ingen mer fest på ett tag framöver... JÄTTE skönt....

Tänkte Bjussa på Lite foton från Nyårsafton... då vi hade fina vänner här hos oss.. Jätte trevligt!!!


Jo vi Sket i att göra tre rätters och Handlade GOD kina mat!!




Duktiga Pojkar som Hjälper till med disken.. =)


Lite smällare för barnen...






Detta ser farligt Ut... Hur ska man göra??


Hanna & Ja... och Ja RUNE i bakgrunden...








Dags att Hälla upp Cinzanon... =)




hanna gör en "rune" i bakgrunden.. =)


Anders gör ett MJ move tror ja... =)


3 fina flickor


Puss på D..



                                       


Vi hade jätte trevligt!!!

Idag har jag varit ledig.... D åxå.... vi har bara slappat för att Linnea är sjuk... Feber & Ögoninflammation... stackars.... D har åxå ögoninflammation... så vi är Inte så Pigga... =( jo jag & Ida...
I morgon delar vi på Vabbandet... Jag jobbar förmiddag & D eftermiddag.. Perfekt...

Hoppas ni hade ett Fint Nyår....och att 2012 blir ett BRA år....



FIA

Kommentarer
Postat av: Lina

Ser ut som ni hade ett mysigt nyårsfirande! God fortsättning! Kram

2012-01-02 @ 20:54:41
URL: http://aderia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0