SNÖÖÖÖÖÖ

OO jaaa i natt kom den... SNÖN några decimeter Så härligt....
Då jag Lämnade Linnea på skolan va de full fart på ALLA barnen och glada skratt Överallt...

Detta är så Härligt För barnens skull jo jag gillar de ÅXÅ... =)



Trots att min Linna blå bil är som en Gocart... och Plogar sig fram,,
Den är SÅ LÅG!! =) men med Nya Däcken Tar jag mig Fram... =)

Jag kostade på att ställa Bilen i P-Garaget idag så den fick Tina... 90:- för dessa timmar jag Jobbade FYY FAN!! men de va de VÄRT tinad & Torr.. =)All Snö Puts Väck.,,,=)

Dagen på Jobbet gick FORT... pysslade med Lite REA så Nu mina Vänner ÄNNU mer Rea Kommer ut i Morgon.. =) Massa Bra saker SISTA spurten!!! =) KOM & Fynda... =)
Skulle ha tränat med D skulle på Möte så jag Fick Brassa Hem...
Va ju på en PW i går kväll,,,
 FAN va de va Jobbigt De va Längesen jag Tog en Snabb PW... men de va Jätte skönt...
Så nu måste jag köra onsdag torsdag & ev fredag på Curves...

Ikväll Halkade jag tillbaka... en tjockis är som en Alkoholist... jag åt yoghurt & macka till Middag... men fick Djävulen i mig åt typ 5 extra Knäcke mackor med Salami SÅ DJÄVLA gott...
jag Fullkommligt TRÖCK i mig... GAAHHHHH!!!!& hoppades att ingen skulle se.. HAHAHAH
Så i morgon blire Nutrilett HELA dagen...
Hur nu de ska gå..?? får Toppa med Frukt & så Klart en Swebar innan träningen så jag Orkar med,,,, =)

Måste skryta åxå... Mina Barn...,
Jo dom bråkar Mycket med varandra MEN
Vid Läggdags Är det ALDRIG problem... inge gnäll eller tjaffs,,,
Dom får välja Sin film
( jo vi är sån familj dom kikar hellre på film än saga.. Ida tog ikväll Pippi på rymmen & Linnea Piff & Puff)
 sen Borstar tänder och Lägger sig UTAN protester SÅÅ sKönt !!!
Sen somnar dom Inom 15 minuter!!!
TACK för de Mina ÄLSKADE barn... Inge kul att Bråka sig till söms!!!

Nu ska jag Måla Lite Naglar sen Krypa ner i sängen....
Hoppas Sambon Kommer hem snart åxå...

Ta hand om er !!!



FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0