VAB

FAN FAN FAAAAN jag som skrev på Fejjan för nån vecka sen att detta skulle bli den Första månaden på LÄÄÄNGE som Jag inte hade någe vab eller ledigt... ACK va jag Misstog mig... SATAN...

Linnea hade feber i morse Så jag Vaknade Låg hon under sitt täcke med onepicen och Raggisar på... Jag fryyser mamma... =/ Jahapp 38.7 i MORGONTEMP.... stackars....

Så de va bara att sjukanmäla henne & Meddela Jobbet...
Känns ju sisådär då jag vet Att vi är SÅ dåligt med Folk... men va Gör man..??
Det är ju MITT barn... Så klart jag Är hemma med Henne....
Snart är den här tiden förbi och Hon är för stor att vabba... sen gillar hon att vara ENSAM med mig åxå...
Ida på dagis... Bara vi två,,,, MYSIGT!!!
Nu ska vi strax fixa lunch... FISKBULLAR på ungens Begäran... och MUMS de e ju gott...

JAPP.... -8hg denna vecka,,, HEJJA mig.... =) totalt -3,8 på 3 veckor Känns Bra jag närmar mig Mål ett -8kg till 3 Mars.... =) Vi får se....

Blir en Pw ikväll åxå... Måste ju testa nya Appen.. Eller ny & ny... För mig är den ny.... Runkeeper... =)
Ska bli spännande att se hur lång sträckan jag Kör är...

Nu ska jag Fixa Lunch,,,




FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0