Hej Hej HEEEEJ!!!

Dags igen för liite blogg... eftersom man Fortfarande INTE kan MMS blogga så kör ja ett litet inlägg !!!
 
Veckorna Flyger iväg vi har Hunnit med massor..ELLER??
 
Joho En lite Möhippa för fröken Tess!!! =)
Bjuder på lite blider!!!
Överaskad!!!
Alla Glada Tjejor!!!
 Lite packning i Bilen!!!
 Sminkning på Make up STORE!!
 Lös Fransar
 EKTA PERLOR!!!
 
SÅ FIN!!
 Snygg Sebastian hämtade Tess!!!
 Lite Mat hos Mig!!!
 ASA good efterrätt
 Iskallt rose
 
Miss tess i sin tröja med Tutt toffsar!!!
 Tröjan!!!
 
 
 VI
 Berusad Tess i taxin!!! =)
 
 
 
det va en TOPPEN trevlig kväll vi alla va Lagom slitna. =) fick ride hem av Snygg Sebastian TACK!! tillsammans med mina fina Grannar!! som jag i ett SVAGT ögonblick lovat Bajis frukost... så ja de va bara att bjuda till då dom knackade på.. =)
 
Sen va de bara att svida Om och Brassa in med Barnen på Emmis kalas på Busiz!!! Bakis mamma & Lite Fika!!!=)
 
 
Sen Lite Mera Kalas firande Min Gud Dotter Natta fyllde 16 år!!
Och dom har en SÖÖT lite Zelma i huset nu!!! =)
 
Nova tyckte hon va Jobbig!!!
 
 Den här veckan har de varit ASA fint väder så tjejerna har fått Bada i Poolen!! Mysigt!!!
 
 
Även jag fick Lite Sol på Mig!!!
 
Härligt Om värmen Kommit för att stanna!!!
 
Vi har köpt Nytt uterums Bord/stolar jätte fint från Jysk... MEN de va LIITE fel på Bordet!!! =)
Fuktmärken efter Bubbelplasten Iläggsskivan diffar & lite Plankor som inte håller måttet... TYPISKT JYSK!!! =( Men de ska Bytas..
 
 
OO jag har fått min Nya MJ tröja åxå..
Hittade även en GAMMMMMMAL tröja som säkert är 10 år gammal... längst in i garderoben... =)
Den är ju I Ropet Nu!!!
Den som spar han HAR!!! =)
 
Har lite andra Kuliga bilder från dagen!!! =)
Sommriga diskborstar!!! 59:- på Clas Ohlson
Sandaler Fint somn kattskit i vällingen!!!
 
och super fina sugrörsmuggar 49:-
 
I går då vi jobbade fick Barnen åka med Mamma & Nisse på Havet dom hade haft enb UNDERBAR dag!!!
Om en Vecka Blir min Lilla Linnea 7 ÅR fatta 7 ÅR shit shit....
och det som Hägrar i hennes liv just nu är JUSTIN BIEBER!!! hela dagarna spelas hans musik....
åå mamma han är sååå snygg...
Och NU kommer ju Lillkillen till GLOBEN 22 april...skulle kanske försöka hitta biljetter!!! till henne & mig... snacka lycka...
Jag har iaf köpt JB påslakan,tröja,dvd och hans Nya album...
SÅ vi kommer bli bästa mamman & pappan i VÄÄRDEN!!!
såhär ligger hon med Lilla datorn och youtubar på JB...=)
 
Sist men INTE minst.. Idas Underbara teckning av en SVAN som Bajsar!!!
 
Nu ska jag Försöka få småtrollen i säng... =)
Vi har sovmorgon i morgon börjar 12:00 och så jobbar jag HELA helgen... min sista Helg innan semestern!!!
SKÖNT!!! och jobbar ju med FINA FLICKOR!! japp bara tjejer på CO på lördag de är INTE ofta!!! =)
 
Ta hand om er
FIA
 
(nu myser vi ner oss till SOMMAR MED ERNST!!! ) DE ÄR SOMMAR!!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

livet rullar på som de ska med andra ord :)

2012-07-06 @ 19:16:44
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0