FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Är de minsta ordet jag kan använda....
Gårdagen... Hade jätte trevligt med Fin fina vänner Åt god mat Grillade kött,potatisgratäng och Lomanders Bea sås... ASA gott & GOA drinkar med... =)

SEN PANG fick sååååå ont i gallan IGEN.... eller nja Gallgångarna kanske eftersom att Gallan är Borta...
Tog en Spasmofen....
 Vankade fram & tillbaka Vi skulle precis Åka till Andra chansen... vår Fina vän Dan kom hit & skulle köra oss....

MEN mig & D fick han släppa av på Akuten..... FAN vi missade HELA skiten....
JAG som laddat SÅÅÅÅ länge inför denna Kväll... DE ska jag Sluta med...
ALDRIG mera Längta till nåt de går bara ILLA.... =(

 Så HÄR spenderade jag MIN kväll....


Smärtan försvann efter c:a 2,5 timma hann inte få smärtstillande på Sjukan....
Dom tog lite Prover som så Klart Inte visade NÅT,,,,
Min Trevliga läkare hade en teori att de kunde vara MAGEN... stressmage...
JAG SOM ALDRIG stressar??? =)

Och de i samband med alkohol,fet mat & rökning.... Kan de bli så...
MEN jag Känner ju IGEN smärtan såååå HÅRT.... SAMMA som jag ALLTID haft....
Så skumt men jag fick Magmedicin som jag ska äta ett tag nu.... SKIT åxå,,,,
Klart värt att testa,,,,
Man kan ju få Ont i Gallgångarna åxå men tydligen inte så ont så Länge säger dom
Vi får väl se....

Jag har ju en EGEN teori...
Bantat 2 månader ingen Alkohol,fet mat.,.,.
Så i går Sprit,snacks,fet mat så JO klart min Kropp Blev chockad,,,,,
Jaja Nu mår ja Bra iaf.... Trots allt...

Nån som INTE mår bra är sambon.... Honom släppta vi av på stan hos dom andra då jag åkte hem & sov....
(tack IGEN bästa Dan för att du körde oss)
Så på 3 timmar hann han bli såååååå tankad så när han kom hem Kunde han Inte Prata eller gå...
 Knappt att han hittade till Toan SÅÅÅ full...
OOch där inne Låg han HEla natten.... =)
Jag vill INTE byta med honom.... Så jo jag Mår Bra Idag!!! =)
Trots att Jag är Bitter att jag Missade ALLT.... SKIIT åxå...

D hade dansat med Tony Erwing.... och haft SÅÅÅÅ kul... även Om minnet sviker honom Idag...
och att han fick Städa lite på Toan efter sig,,,,, =)

 HAHAHA de va Ingen vacker syn då jag vaknade...
Men Han jobbade på Bra!!! >=>)


Barnen Har haft de sååå Bra Hos Moste Ingela....
Ida fick rida och Sen va dom på Leksaksaffären & shoppade LYCKA... =)
Pratade med ida i morse Hon saaaaknade mig sa hon... =)

Idag ska Linnea på Kalas på Buzis en Lekfabrik i Nyk... Så kul... Jag åker dit med barnen Ida ska leka med vännen Greta där... Så jag Passar på Att fika,,, =)
D får va Hemma & sova bort Bakfyllan...... Kan han Behöva...

Jag ska ju på Stora SLAGER festen nästa Lördag.... 40 Tjejer är vi som ska Hejja fram våran Favvo på Coctails... GRYMT kul ska de bli.... =)
& jag ska INTE äta Fett.... Inge snacks eller Fet sås.... Den väljer jag Bort till Burgaren...
Så då kanske jag får lite SOV tid nästa Söndag!!! =)

Nu ska jag Vila lite I soffan.... Trött i kroppen
Ha en SKÖN söndag Alla Ni


FIA

 



Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh trist jag glodde efter dej på tvn hehehe



Skönt de slutade bra iaf

kraaaaaaaaaaam

2012-03-04 @ 11:57:20
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0