HEEJSANHEEEJ

OOo nu va dä Längesen IGEN...
Har ni LÄNGTAT??? HAHA

vabbat med Ida måndag Tisdag....
Surt 30 timmars Vab denna Månad = SKIT LÖN nästa Månad....,,, =(
Förra månaden hade jag inte EN dag De syntes på Lönen åxå... =)
men va Gör man???

Jobbat resten av veckan så även denna Helg....
Dagsen jobb Gick AS snabbt de va en hel del kunder....
Som en Klok Man/pöjke sa... de är lite Mellan lönedag....
Komunens anställda får ju Lön den 27 på Tisdag så Hela nästa veckan KOmmer nog bli Super bra....
Det har varit UNDERBART väder ute.... Säger dom som vet... =) en annan står ju I källaren HELA dagarna så jag ser ju inge dagsljus... =)
men på Kunderna som kommit in i Både shorts & T-shirt har man Hajjat VÄRMEN..
Shorts är väl LIITE väl tidigt va Det är ju bara MARS... men klart fint väder och ja GILLART....

Som ni såg Inbrott i Bilen SÅ djävla fräckt..På vår tomt.... Polisanmält & Försäkringsbolaget underrättad!!!

Hunnit med 3 pass på curves Denna vecka,,,, har även hunnit med at mumsa i mig en MASSSSA onyttigt...
Men Livet Går vidare... inget att hänga Läpp För... =)

En vecka kvar sen drar Vi till Sveg och Syrran för Lite skidor & MYS!!! Underbart....
Tycker Nog Husvakten åxå som har HELA huset för sig Själv.. =) Bara De inte blir Stora festen då vi e Borta... ;)

I morgon ska Ida rida igen.. Med NYA hjälmen & allt Spänd Liten Tjej... =)
Jag hade turen att Kunna sluta en timma tidigare för att Hinna med & kika... =)

Nu ska jag krypa till kojs...
Jobbardags i morgon och en Timmas Mindre sömn....
FÖR de blir ju SOMMARTID i natt!!! =)
GLÖM INTE dra fram Uret EN timma!!!



Hoppas ni har en UNDERBAR kväll....
& NJUUT i Vårvärmen,,,,!!!!






FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

sommartider hej hej;)

härligt

Shit va man mår bra av solen

kram

2012-03-25 @ 10:29:08
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0