TVÅ dagar!!!

Kvar till Malmö med Fina vänner Fest & NKOTBSB ÅÅ va Jag längtar ska bli SÅ KUL!!!

Veckorna bara flyger fram de är ju Typ 6 månader sen som vi Bokade detta Event!!! =)

På jobbet går de undan... Dagarna swischar fram med Underbara Kollegor & trevliga Kunder...
Jo dom Flesta iaf.. =)

Min lilla Blå bil mår inge bra.. =( hostar fräser spottar RYKER och Nja Inge bra...
SOM TUR är har jag fått låna Syrrand Audi Q3 denna vecka hon är Utomlands & ville inte ha bilen stå på Skavsta HELVETTTTEEE sicken Underbar BIL... JAG VILL HAAA!!!! jag är KÄR på Riktigt....
HMM ja kanske ska börja SPARA.. =) så kan ja Köpa Mig en om typ 20 år!!! =)

Den ser ur som denna .. Lite mera Grädd vit SKIIT SNYGG!!!

Vädret Nu är PECK blää Blåsigt/regnigt & Kallt... FAN iofs gör de inget då man står i Källaren på Dagarna Men Allt bliir så mycket Lättare på nåt vis om det är fint väder... =) Elller HUUUR!!??

Ja måste bara Berätta... Linnea vår Älskade DUKTIGA tjej... hon cycklar ju till & från skolan Ibland.. och hon ringer då hon kommit dit & är på Väg hem... =) på sin Lilla Rosa Mobil.. =)
Idag va den STORA dagen då Hon Fick Cyckla hem själv Och vara ensam (med Nova) i typ 40 Minuter Innan Mormor kom med Ida som Hon hade varit med Hos Tandläkaren... =)
OJOJ va Nöjd Linnea vi hade Hon ringde till mig på Jobbet då hon va Hemma.. =) gick in med sin egna nyckel Och allt...
Vissa kanske tycker att Hon är FÖR liten (snart 7 år) MEN Linnea är så klok duktig Fokuserad & vuxen i sitt sätt så de är INGE problem ALLS... sen har vi Fina Grannar som är medvetna om dessa dagar de händer och Hon kan gå Dit ANY TIME!!!

Ida däremot.. Ofokuserad,slarvig,i sin egna lilla värld hon skulle Lätt kunna cyckla sjungandes åt ett annat håll än hem...
i sin egen välrd... kanske plocka myror/grodyngel i sin fruktburk...
Hon är så Rolig med sina sköna Kommentarer och Undringar....
Häromkvällen viskade hon i Mitt öra... MAMMA JAG ÄLSKAJ DIG!!
Då grinar man nästan.. =)
I morse undrade hon hur man Gjorde tuggummi ,,,,Ja HUR GÖR MAN??
& i efm Va dom Osams med Pappa D och sa att vi skulle SÄLJA honom... =)
HAHA Att dom kan va SÅ olika..
Helt Otroligt MEn galet KUL!!!


Och så KLAART att de INTE är VERJE dag Linnea kommer va ensam... Vissa Valda Dagar då de passar !!!
och hon är SÅ glad över de!!!

Nu sover Mina små tjejor!!! D är på Jobb
jag ska Krypa ner i sängen och Kika på tv ... JO SNART så skönt I morgon ringer klockan 05;00



FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0