VÅR/SOMMAR

Jösses vilken Värme de varit!!! Galet underbart SKÖNT!!!
Synd bara att man Jobbar HELA dagarna & står i Källaren...
MEN min lediga Tid Kommer.. =) SNART midsommar & en tripp Med husvagnen HÄRLIGT!!!!

Jobbar & Jobbar de har Min ÄLSKADE D åxå gjort GALET mycket dessa veckor... =( Vi behöver Ledigt NU!!! =)
100 knyck HELA tiden...

Träningen går de segt med... Har lixom tappat SUget... SJUKT tråkigt..
Men ja VILL inte Och jo man kan få Känna så,, jag har ju kört ganska hårt sen september (eller i 4 år)l mitt slutmål som jag satt sen ja börja... NU -43KG
Tappat..
 10kg till skulle ja vilja ta men i de stora hela är ja Väldans nöjd!!!

Så jag TROR att jag Behöver pausa en stund och vara i de jag Är Just NU Nöjd & att försöka Hålla denna vikt.. och sätta Igång med resterande 10 efter sommaren.. För Just nu ORKAR ja inte...Vill INTE känna mig Tvungen.. =(
Nöjer mig med några  Power Walks istället!!!!!

Idag börjar inte ja jobba förrän 12 Jätte skönt hinner med Lite bestyr här hemma...Jenny kommer ju att städa idag åxå SÅÅÅ  SKÖNT!!!
Fick nyss lite MERJOBB då Ida Kissade i vår säng???
VARFÖR hon kunde inte heller säga Varför...
SUCK tur som i Tokig att vi har Underlägg Annars hade hela Madrassen varit förstörd för de va inte LITE kiss... SUCK så nu går tvättmaskinen för fullt och jag ska Bädda rent... FAN åxå...
Nåja inget att Grina över....

Denna Helg är Min Jobbarhelg.... och de ska bli ASA fint väder.... Så jag kommer att njuta Av varje stråle då ja slutat Jobbet!!!!

På söndag är de MORSDAG spännande att se om Familjen Överaskar Mig!!! =) Börjar att sina på Parfym fronten!! =) Clean Warm cotton är SLUT,... ett litet Tips bara!!! =)

 Ridskola Kl 09.00 på söndag kan ju hoppas på att få stanna Hemma & sova då... =) eller inte...
 Dom har ju fått Föl i stallet... så de vill man ju INTE missa...

Jag hoppas att Ni får en Underbar Helg!!!
Har ni inget för er kom in & kika på alla fina sommarsaker vi fått till våra butiker En massa MÅSTE ha saker!!! =)

Funderar på att ta shorts idag.. eller? nä kanske inte... är inte riktigt vän med mina ben ännu...
KNÄFETT you know... =)

Ha en bra dag!!! ta hand om er!!



FIA

Jo visst ja stengeltjejen på Instagram är ja ville veta!! =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är grym som gått ner så mycket

så jävla snygg....

Gaaaaaaalet

Heja dej du är en inspiration

Kram o trevlig heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg

2012-05-25 @ 21:29:39
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0