Avklarat!!!

Oj jaaa nu va denna helg avklarad...
Dagen va inte lika hektisk som gårdagen.. dock en väldigt bra försäljning;-) gillas!!


hade en av mina fiiiina ringar idag!!!


Fick lite komments på den idag!!!
Fick även en present av en söt kund idag...
en tjej på typ 14år som ja hjälpte med hennes mobil som hade krossad display...
hon fick tips om vart hon skulle vända sig...
Hon va såååå Glad och de blev ja mä då hon kom med detta!!!


Tack !!!! det är detta som gör att ja älskar mitt jobb!!!

mindre kul är alla snattare... suuck.. hittar dagligen tomma förpackningar... :-(

Följde även en "tjuv" idag i vårt kamera rum... och såg tydligt hur han stoppade en tång innanför jackan...
Då hade väktaren hunnit komma och såg de med och tog honom på bar gärning...
Pucko.. .

Efter jobbet åkte jag och handlade till middagen som vi bjussade morfar på... med fruktsallads efterrätt...:-P
Super mysigt..




Nu har vi tittat på Solsidan SKRATTAT SOM FAN!!!!
Älskar de programmet!! Hahaha...
TAGGA NER NU FRÖKEN LYCKLIG!!

Jag är så snorig... och har sjukt ont i bihålerna... då ja lutar mig fram bultar de i hela huvet...
Suck... Men jag ska träna lite i morgon iaf!!!

Tisdag ska de göras nya skitsnygga naglar igen!!! tjohooo...

Sköt om er
Puss & Kram
Fia!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0