FARS DAG!!!!!

Vår pappa i huset är ingen sjusovare... så de va jag som fick sovmorgon på fars dag!!! ;-)
Linnea slog in paket och förberede sen gick vi ut i köket och sjöng för Pappa D !!!!
finfina kort och teckningar från barnen... och en David Beckham parfym som luktar galet gott...
Pappan va nöjd!!!
Ja mä som fick sovmorgon
PUSS D VI ÄLSKAR DIG!!!!




Jag är ju en sån som är lykligt lottad och har TVÅ pappor!!!
Japp min bästa pappa Göran som trots sin situation med onda knän och sviter efter cancern ställer upp och hjälper mig med barnen i ur och skur... han hämtar på dagis och skola.. fixar goda pannkakor och busar...
JAG ÄLSKAR DIG PAPPA!!!!
tack för att du finns i mitt liv!!!

Inte nog med de jag har VÄRDENS BÄSTA BONUSPAPPA NISSE...
som även han ställer upp på oss Jämt!! Jag är så tacksam.. de finns många som inte har någon.. och jag har Två av den bästa sorten!!!!
TACK NISSE DU ÄR BÄSTA BONUS PAPPA OCH MORFAR man kan ha!!!!



Nu har D åkt med barnen på ridskola.. jag ska snygga till mig och åka till jobbet !!!
Får se om dagen blir lika hektisk som ihåg... shiiit va folk värsta julruschen... vi skulle haft en personal till... men va fan de gick nätt och jämt....
de va lite jul rusch faktiskt... och ja vi har lite jul nu i butiken!!!



men jag va riktigt trött då ja kom hem.. somnade vid nio.. haha
Trevlig lördag!!!

Hoppas ni får en fin söndag!!!
Puss & Kram
Fia

Kommentarer
Postat av: Tove

Igår va det galet med folk överallt!!! Kändes verkligen som julhandeln hade kommit igång!
Ha en bra jobbdag! Måste verkligen in till dig och kolla alla fina saker ni fått till butiken! :)
Puss

2012-11-11 @ 11:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0