Finast!!!!

Äääälskade Ida sååå Fin hon blev på Dagis kortet...


Snart är denna vecka åxå slut... Shit.. de går undan...
Har hunnit med 3 pass på gymmet.. sköönt i morgon blir de vila.. Fredag kväll kan de nog bli ett pass..
idag körde jag roddmaskinen 20 minuter de va ju riktigt kul... kommer garanterat köra den i fortsättningen...




Helgen kommer att spenderas i stockholm med Fina vänner ..After dark och fest!!!
suuper .. åå just shoppping åxå!!!

Julhandeln har börjat... trevligt dagarna flyter på....






Linneas Julklapp har landat!!! kommer bli grymt... en natt på hotell och konsert!!!


Ida har ritat en teckning av mig.. då ja hade ont i ögat haha.. underbar


åÅåå åt lunch på Kina med pappa igår... då såg ja till min lycka att dom börjat sätta upp julbelysningen i stan Myyyys

Om de ändå kunde komma Snööö de är ju snart December och vi har ju fortfarande 6 grader varmt.. och sommardäck !!! ;-)

Gick en sväng på lunchen idag.. provade en klänning på kappahl.. men nääää ..
ja är ingen klänning tjej även om ja vill.. sen är deras provhytter hemska eller kanske skiit bra har inte bestämt mig...
Men man ser Alllllla vinklar...

Nu snarkar min familj... ja kikar på greys.. i morgon är de upp i ottan igen... börjar halv sju...jobba, sen en fika med Anna och hennes barn... inte ofta man får tid till de mitt i veckan...

Sköööt Om er !!!
puss
FIA !!!!


Kommentarer
Postat av: Tessan Fredriksson

Superfin bild på lilla Ida, verkligen. Lycka till med träningen och ha en toppenbra fortsatt vecka. Kram Tessan

2012-11-21 @ 22:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0