Fredag...

I morgon !!! igen... shit asså... ;-)
Jag jobbar hela helgen.. gör inget alls.. de va längesen ja jobbade helg va ju ledig sist ja skulle jobba... då va vi ju i skåne...

I går jobbade ja till fem.. sen hade vi samtal på skolan.. gick ju som en dans.. ;-)
Linnea sköter sig!!!

sen hem och fixa middag... jag fick seriööööst tränings abstinens... ;-) härligt längesen ja kännde den känslan.. ;-) så när D läste saga åkte ja ner körde 15 min crosstraier och sen annas Corepass....
shiiiit jag som redan hade träningsverk i magen...så detta gjorde Ont.. men va grymt skönt och Kul... ;-)
kände att jo jag har magmuskler...





Säger de igen skit kul att träna på P&T

Jo visst ja.. fick ju Pböter i går fyyyyyyfan va trist...
de finns inte ett ställe för oss som jobbar i stan...att parkera på...
den plats ja stog på håller dom på att gräva fornminnen på.. suuuuck...

så nu blir de till att luska fram nån annan plats!!!

I morse va de uppstigning 05:00
Gäääääsp....
Ensam på storgatan i morse... nästan.. bara städarna va ute



Jag överraskade Pär med att agera Tomte... Haha han blev så glad!!!




Nu börjar julen rulla in....
Starwars Lego klockor superfina..


299;-
Kom och köp juklapparna hos oss på Clas Ohlson !!!
Och Nu i helgen har vi 20% På dom flesta köksmaskiner !!!


och nu finns även snöslungorna på Plats i butik... dags att köpa en inför vargavintern.. ;-)
Meeeen Akta händerna ;-)

Haha idag på efm.. fick jag en kul synen ...
trött herre slappade på bänken i gallerian medans Frugan handlade.. ;-)



Jag gillar då man tipsar varandra ... vi som jobbar i butik...
Tack till Cubus Camilla !!!!
Som idag messade mig och sa att dom fått in Justin Bieber tröjor!!!
Ja älgade ner på lunchen och shoppade en till Linnea!!!
Gissa om hon va lycklig !!!


JB Foevah änd Evah !!!! ;-)

Nu är de dags att knoppa.. upp och lämna barn i morgon och jobba några timmar !!!!!

Pööööss på er
FIA !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0