Hemma :-(

Fyyy faan vilken ögoninflammation jag fått.. Så trist...ser både bakfull och döds trött ut....
Idag känns de ändå lite bättre de va värre igår... salvan som vi fått till barnen då dom haft funkar toppen..
så ja Hoppas kunna jobba i morgon... örk int va hemma...:-(


I fredags Pimpade Emma och ja våra namnskyltar.. ;-)


Snygga va..?! Lite jul pynt...;-)

Ja jobbade sent i fredags.. sen hämta mat och hem...
Fredags mys.. ( Ååååh va jag hatar de ordet.. och soffhäng..)
haha...

En annan sak ja hatar.. är när folk inte kan tugga tuggummi.. jag ska fan starta en tuggatuggummi kurs..
ska de va så djävla svårt att hålla igen käften då man tuggar.. och inte smacka och smälla med tuggummit????
Vaaa!!! shit en smackande kund kan irritera ihjäl mig...
TROTS dessa irritations moment har jag det




Kolla .. jag köpte strumpor på stadium outlet...
5/pack för 40:-


Skiit billigt!!! fanns olika färger och stl...

Lördag leeedig.. Började dagen med ett pass på gymmet!!! innan frukost...
Fan de är så kul!!!
Ännu roligare va att jag provade att springa... jag har aldrig sprungit varit för tjock.. det är ja än i dag.. får ont i benhinnorna...
Men eftersom att ja va ensam denna morgon så körde ja 15 minuter gåband ..... och sprang 7 minuter... Snacka glad över mig själv!!!
kan ju hända att de blir mer.. när man fått in snitsen...


Efter detta pass hem och äta frukost....
D åkte och hjälpte en vän att hämta en lekstuga...
Ja tvättade och plockade fixade lunch sen packa fika korg och åka och leka av oss med vänner på en Ny förskola...




Barnen lekte och lekte höll en liten Gagnam show och lekte lite till;-)




Dom hade även en innomhussandlåda WOW... de va nog favvo platsen!!!
De skulle finnas på alla förskolor.... då kan man gräva och leka året om!!


Sen va de ju extra trevligt att träffa våra fina vänner och umgås.. som blir allt för sällan... :-(
Tack för att vi fick åka med

Sen va de hem fixa middag och äta lördags godis!!!
Mums Jag mumsade på skumtomtar!! Älskar dom !!!



Hihi kolla bilden på Ida ja tog lik mamma hon kan detta med att posa!!!


Söndag... vaknade med igenkletade ögon... Fuck... Tvätta droppa.. äta frukost sen ut till stallet...
Hade lite för lite kläder på oss.. frös.
Linnea fick lilla söta Erik till sin förtjusning..

Ida fick lilla Fantasy... minsta lilla hästen.. de va hon inte så glad över.. och då Ida är sur är hon SUR!!
Hihi men de va bara för henne att hålla ut...
Tror hon gillade de lite iaf.. hon vill ju trava hel tiden.. och fördelen med minsta hästen är att man får trava ifatt dom andra hästarna.. ;-)


På efm åkte vi till svärisarna och åt middag... Gott... lungt å stilla..
skön söndag då man inte är sitt fräschaste med inflammation...
Här är Linnea och farmors söta lilla Honey.. ( hon har tre sånna yrväder)


Vikten.. jodå de funkar med 1000kcal / dagen...
Gått ner -1,6 denna vecka... Och hunnit med 4 pass på gymmet Häärligt... Ändå åt ja lördagsgodis och lite snacks både lördag och söndag!!!
vi fortsätter så... hoppas jag...



Igår va de ju solsidan.. hahaha va ja äääälskar de programmet!!!
Underbara kommentarer ..

Nu ska ja göra nytta här hemma..byta sängkläder och tvätta....
ska hämta linnea och vännen filippa efter skolan...
:-)
Ida fick va hemma med mig idag.. så vi myser just nu i soffan...
Kanske kan få lite städhjälp av henne sen... hon gillar att Dammsuga!!!

Nästa helg åker vi iväg med fina vänner till stockholm och tar en dag shopping en natt på Hilton och en kväll med After Dark.... grymt trevligt ska de bli!!!

Ta hand om er .. ni som kikar in ibland!!!
Puss & Kram
FIA!!
<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0