Känslan....

Av att få på sig ett par jeans ja fått av min magra syrra...
Den känslan...
Amaziiiing!!!
(trots att brallorna va baggy på henne )
så fick ja nu på mig dom... jo de va tight.. men ändå såååå djävla sjukt...
Jag 6-år sen...


här hade Jag inte börjat banta..
Dagens Äntligenpåmedjeansen bild.(bantat 3 år)


sjukt... galet och så underbart...
Stolt över mig själv...
inte klar men nu börjar de hända saker med vikten och kroppsformen
Träningen ger resultat..!!!


Nu är de dags att sova...
Puss på er
FIA!!!

Kommentarer
Postat av: Janni

Du är så jäkla duktig Fia!!! Vilket resultat!

2012-11-16 @ 13:01:45
Postat av: Jessica

så jäkla fiiiiiiiiiin
<3

2012-11-17 @ 17:42:53
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0