Kyrkogård

 
Nu ikväll fick vi God mat hos Mamma & Nisse.... sen tog vi en promenad till Kyrkogården & tände ljus...
ÅÅH va fint och stämmningsfullt de är!!
Bjussar på Lite Barn Pose... =)
Mamma Är i stickar tagen... och har stickat fina Tub halsdukar till oss alla.. =)
TACK MAMMA!!!
 
Hunnit med 3 pass denna vecka,om ja räknar med morgondagens =),,
JÄTTE KUL och skönt!!!
 
 
Jobbat som satan!!! =)
 
Kännt på Bebismage... =)
 
Vi har fått in endel Advent NU!!
 
 
Sorterat All tvätt.. UUURK,, och som alltid en massa VIDRIGA strumpor... som ALLDRIG stämmer i antal... =/
 
Shoppat NYklocka!!!
Kikat på denna länge,,, tyckte den varit för dyr!!! Men nu REA... så ja slog till,,, =) ÄLSKARN!!! =)
 
Har varit lite deppig... Jo Hörreni ja kan INTE va på Topp Jämt... Även om alla tror de..
Ibland får man ett SLAG i magen... tänker OM Varför HELVETTE..osv....
Glad över mina FINA vänner som bryr sig...
GLAD över att ha ett Jobb JA ÄLSKAR... de är FANEMEJ balsam för SJÄLEN att gå dit!!!
TACK ni Fina!!!
 
Det har Ju varit HöstLov... men mina tjejer har gått på Fritids/dagis som vanligt!!!
Men dom har haft kul... Linnea har pysslat HELA dagarna... Fick en UNDERBAR ljuslykta hon Tovat!!!
 
På dagis hade dom maskerad... Ida va Prinsessa... =)
 
Mina Kråkor,,,, som FORTFARANDE BRÅKAR TYP JÄMT!!!... Men NÅN gång blireväl bättre... VAVAVAVA??
 
Ida plockade fram Frukost till sig Häromorgonen.... OBOY med Liiite Mjölk..
.
ÅÅ Vädret... =) detta djävla TJAAAT om vädret... men FY FAN va trist de är men REGN storm och jaaa HÖST!!!!
GE MIG SNÖÖÖÖ och Kallt!!!! typ NU....
Bilen blir ju såååå SKITIG....
 
Idag har vi varit i stallet.... de blev ingen tidning i morgon... så vi fick Rida Igen idag om vi ville...
KLART dom ville... och jag hade TUREN att ja fick med mig Tina & Johan.. som är LIIITE mer van hästar än mig... *hahaha*
Så kidsen fick välja varsin Häst... som vi Hämtade i hagen.... i DJÄVLIGT leriga hagar!!!
Ida druttade på Arslet.... = LERA på rumpan & ryggen....
Nova Sprang med Blev jagad av Hästarna.. och Hon är ju Både Halv blind & Halv Döv... så ja fick agera Skydd..
I LERAN...
JIsses vilken SYN... HAHAHA
Nåja vi fick på sadel Trens hjälm ja de som behövs... Sen ut på Motions runda... För oss Päron....
De va Bara att springa med eftersom Barnen ville TRAVA... Galoppera ..pHEW... helt slut!!! =)
 
I fredags då vi va & Handlade.. skulle vi åka till en Järnaffär i stan som heter NA Svensson....
Ja säger Vi ska åka til NA Svensson...
Linnea säger : Emma Svensson.. vart ligger Hon..??
Ida säger : Ligger ÄR HON DÖD??
 
HAHAH underbara Barn..... =)
Här en IDA teckning.... JAG är Drottningen =) HELL YEA!!!
 
 
Nu sover dom,, ALLLIHOPA!!!
skaja MÄ göra....
FIA
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0