Ren

Tvättad biiiil
Äntligen tog ja mig tid att tvätta min lilla bil... de va typ i sommras sist... stackars... lite rost börjar komma vid bakluckan...
Men idag blev de in och ut vändig tvätt...
Avfettning,supertvätt,skinna,putsa,dammsuga,kasta skräp!!!
Och shiiit va ren den blidde..;-) Min lilla pärla...







Ida va en duktig hjälpreda som gnuggade bra med sin svamp...
belönades med Glass...
;-)
Nya torkarblad och påfyllt med glykol...

Sen va de lunchdags och hämta linnea på skolan.. Fritids va ju stängt idag...
Vi mötte upp Anette och tog en fika på bibblan...
Men ja mååååste spy lite gallla på endel av dom som jobbar där.. de finns lekplats inne och en barnavdelning precis vid fiket..
Men ändå ska de gnällas på att barnen leker för högt.. springer för mycket.. och som idag cycklade ida på en sån cyckel dom har på dagis modell större trehjuling... MEN tydligen va hon för stor för den???? 4 år?? så hon fick sig en avhyvling ja inte på ett vänligt sätt... så hon blev jättelessen och ville hem...
Nästa gång tänker jag INTE fika där... nä de blir jessicas bageri eller öppna förskolan kanske...
Trist som satan... man undrar trivs dom inte vad är felet.. måste man va otrevlig?!
Vi är ju deras Kunder... Minus betyg till kordinaten i oxd från min sida...
Ja ja veeet de är ett bibbliotek... = tyst.. men ha förihelvette inte barnavdelning med leksaker och cycklar då...

Linnea fick med en kompis hem.. så dom lekte på hennes rum.. medan ja fixade middag...
Nu sover hela familjen sen 2 timmar tebax... Japp även D....
Trötta!!

Ja rotade fram en pepparkaksklänning som en vän ska köpa... Idas gammla.. som hon promt skulle prova och surade då ja sa att den INTE passade... haha.. även Nicke dockan fick prova!!


Jag har ju Linneas stl kvar så den passar nog Ida iår... shiiit va ungarna växer.. helt sjukt...
Mina troll... och ja bråkar Varje dag...




I morse Fick barnen varm choklad i dessa Uuuuunderara koppar som ja fick efter mormor ... vi kallar dom mormor Rut koppar!!!
fick alltid choklad av henne i dessa hennes egna oboy.. på Kakao och massssa Socker...
och doppa hennes underbara Havrekex...
Guuud ibland saknar ja henne och morfar extra mycket....
Min älskade Mormor !!!

Jag njöt på fm med kaffe och pyjamasbrallor!!!


Så skönt att inte behöva snygga till sig och bara slappa på morgonen!!!

Nu ska ja kika på nya programmet på 3:an.. Stalkers!!! hemskt...


På frågan om vart ja fixar naglarna..
Carina Andersson heter hon... och har en salong på Borgaregatan i Nyk...
Mitt emot pizza 12:an
Hon är grym... 500:- /första gången... sen 450:- tar hon...
Gå Diiit!!!!


Puss på er
Fia!!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack! :) Vad heter hennes salong? Eller hur kan jag få tag på henne? :)

2012-11-16 @ 10:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0