På.Vääääg!!!

Ooo ja nu är jag D Tove och magnus på väg till skåne... Kristiansstad för en helg med shopping mys fest och kärlek... Ska bli sååå skönt...


Veckan som gått har som dom andra veckorna sprungit iväg....
Jag har tränat 2pass på Puls och Träning.. sååå kul och sååå skönt!!! Detta känns som att de passar mig perfekt!!!
Linnea min älskade Nea är så omtänksam Häromdagen sa hon Mamma du är Alltid så Fin!! älskling...
Ida har fotat sig på Dagis... bästa mormor åkte med henne!!! Och hon smiiiiiilade upp sig.. fotografen va impad!! Haha stackars barn fotoskadade.... ;-)


Nu ska ja umgås med fina vännerna...
Mysigt att bara va i bilen... snacka skit och fika;-)
Puss på er!!!
&Tack igen mamma och nisse som tar våra små hjärtan så vi kan roa oss !!! Älskar er !!!!!

/FIA





Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag bor 45 min med bil från kristianstad, svärmor bor där.
Ha de najs

2012-10-19 @ 19:08:36
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0