WHOHOOOO

 
 
Fiii Faaan va KUUUL vi haft idag!!! hahaha Jag har Kört En  lastmaskin vi har fixat en liten Lekpark på Tomten... =)
D fick tag i delar från en Lekpark så vi Har fixat lite.... Tagit bort Sly Stora rötter & stenar!!! Tjejerna va med leriga ill Tusen Shit va Grisigt de blev på Tomten... MEN de kommer bli Så bra när de är Klart!!!
D körde grävaren & jag lastmaskinen De va SÅ kul... 
Han lastade på Min Skopa & ja Körde ut till Flaket på Gatan & Tippade... WHOHOOOO =)
Sicken Brutta man är!!! =)
 
 
De Blev SÅÅÅ bra.... Nu ska vi Bara Rulla Ut gräs i veckan,,,, =)
 
Mitt upp i detta Grävande... skulle Linnea på Kalas.. så de va bara IN  Av med alla leriga kläder.. krusa hår byta om & åka in till stan & shoppa Present... för DE hade vi Missat!!! =)
Min Kalas CHEY!!!
 
 
Veckan som gått har rusat fram... fick ju Vabba några timmar i Tisdags.. eller va de Onsdag..?  sen blev de inge mera... SKÖÖNT Linnea va pigg som fasen dagen efter.. Knepig de är med dessa feber toppar.... =/
Nåja nu vill vi va friska....
LÖSS de går LÖSS på skolan & Dagis Fyyyy fan va äckligt.. uuuhh ÄN så lnge har vi klarat oss aldrig haft löss,, såvi hoppas de fortsätter så.. =/
 
bjussar på lite foton från veckan.. =)
Morgon Kaffet de BÄSTA som finns!!! =)
 
 Sen har Jag ÄNTLIGEN köpt träningskort på Puls & Träning i Oxd... ett nyckelgym så ja kan åka dit när ja vill 05:00-23:00 och träna super fräscht gym...
Vaknar ja skapligt i morgon.... åker ja ner... =)
 
Då passade sambon på Att komma med Godis... =)
 
Julen är på Ingång på Jobbet!!!! de trillar in saker varje dag... MYSIGT tycker jag Andra HATAR de.. =)
 
SÅ Tummen UPP för stundande JULEN!!! =)
 
Nästa Helg Åker vi Till Skåneland Med UNDERBARA vänner... ska bli SÅÅÅ fantastiskt Mysigt!!!!
Att umgås med dom BÄSTA shoppa, Hotellfrukost,festa,mysa
SÅÅÅ jag har hittat lite party kläder till dess... =)
 
 
Nova Vår ÄLSKADE Nova Är MYCKET piggare.. hon springer leker och är Som en NY hund nu..=) såå SKÖNT att Pillren Hjälper!!!=)
Ja på den här bilden är hon Inte SÅ pigg!!! =)
 
Hittade lite Filmklipp på Tjejernas förra ridskoledag!!
 
 
 
 
En liten Film på Nova.. Som ibland inte får till ett SKALL!!! =)
 
 
OOOO ja Har ju fått MIN mössa Som Fina Karin Kirrat!!! TACK Ja ÄLSKAR DEN!! =)
 
 
Nu ska vi slappa I soffan.. barna Sover vi åxå snart... för JÖSSES va effektiva vi varit idag!!! =)
SKÖN känsla... =)
Hoppas Ni får en Fin HELG RARINGAR!!!! =)
 
FIA
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Fia! Vad kul för tjejerna att få en egen lekplats! :) Jag har ganska mycket prov och läxor men jag kan göra din nya design någon dag när jag får tid över. Jag gjorde min egna design under en dag, så det tar nog inte mer än 1-2 dagar iallafall :) Du kanske kan ladda över bilden du ville ha som header på ett usb-minne och ge det till mamma på måndag ? Så kan du skicka ett meddelade på fb om hur du vill ha det :) KRAM

2012-10-13 @ 23:37:53
URL: http://smilinglife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0