Över...?

Japp så va denna Helg Över.. och en helg av Jobb Över....
Som gått Grymt snabbt varit GALET kul och fått VÄRDENS GODASTE KLADDKAKA på jobbet som EMMA bakat!! SJUKT god...
Frödinge IN YOUR FEJJJJJJJJJS!!!! för denna va OUTSTANDING WOW AHA känsla.....
De va tydligen Smält Blockchoklad istället för Kakao... Kladdig och helt Fantastisk.... =)
Kanske kan komma över receptet.. =)
 
I veckan så fick ja ett Ryck Rensade på vinden ALLA skot & Jackor som INTE används.... SJUUUKT mycket som bara Ligger... så Ja rensade fick ihop Håll i er...
3 Papperskassar & en trunk FULLPROPPADE med skor dom ja inte använder.... vissa va Knappt använda!!!
EN stor flyttkartong med Herr jackor  1 Ikea kasse med Damjackor.... en sopsäck med Hela & rena FINA gossedjur... en Ikea kasse med Barnkläder.... Allt inom loppet av 40 Minuter!!! hahaha Va man sammlar!!!
SÅ vännen Helen kom & hämtade detta och Tog med till Kyrkan i vår stad... och detta skippas ut till dom ställen de Behövs!!
 
och Eftersom Barnen Växer och Växer.. behövs lite Nytt!!! så Linnea har fått en NY skid jacka!! Super snygg Gul & Turkos... och Ny mössa åxå.. =)
 
På tal Om Mössa!!!!
Min Fina Vän KARIN syr mössor som är helt underbara!!!! Idag fick tjejerna sina KOLLA så SNYGGA!!!
UNDERBARA VA!!!!
SÅ kontakta MIG Om ni vill Beställa Så meddelar ja Karin. Ni som har Fejsbook kan ju nboxa Henne Själv... KARIN ÅBERG!!! 100:- st
Hon gör dom i rött åxå kanske även andra färger på beställning.. =)
Så lämna en Komment!!! så kan vi FIXA en Mössa eller två!!! =)
 
 KÅ Design !!
 
Ja  kommer kanske fixa en liten tävling här om ett tag där ni kan vinna en Mössa till Barn.. eller kanske vuxen!!!  Så håll ukik!!
 
I morgon är de jobb IGEN... börjar tidigt!! men Tisdag är ja Ledig.. så ska mamma & ja In till Stan & fixa lite Ärenden.. Ja måste säga Upp mitt Tränings kort på Curves =( Har inte tränat sen maj... och Som de är Nu med D:s jobb Å hinner ja Inte...
Kommer at Köpa Kort här i Oxd på Puls & Träning.. dom har Öppet till 23:00 och de tar mig 5 min dit.. så kommer D hem 20:00 kan ja Brassa ner & träna där... 
Så ja Hoppas att Hinna Köra lite Igen... Behöver de.. Håller på att FÖRFALLA.. FUCK... SKÄRPNING NU!!!
 
Min Kära pappa är så Lessen & Orolig.. =( Känns SKIT.... jag försöker va stark men mitt hjärta Blöder då jag pratar med honom och han gråter.... på Fredag ska han på Rönkten i Eskilstuna... sen får vi Vänta in provsvaen... HÅLLER ALLT JA HAR att detta kommer bli bra....
Jag har Lovat att följa med honom då hn får Beskedet!!! och SÅ KLART JA GÖR DE!!!!
Älskade pappa!!!!
 
Vår Fina Nova mår inte så bra har åxå blivit Gammal.som ja skrivit förr.. de går fort nu.. =( faaan åxå... vi har varit utan hennes Rimmadyl i en Månad...
De märks.. Hon har ONT sover mycket och är Slö... så vi Får ge henne detta Livet ut nu. I samråd med vår Vet CAMILLA på östra djurpraktiken som är UNDERBAR!!!!
Sen är hon nog Blind på ena ögat... de lixom hänger & vi Märker att hon inte hänger med med de...
så nu Hoppas ja Meducinen Kickar igång... Hon blir så Pigg av den!!!
 
Ta hand om er Nu!!! Alla Finisar!!!!
FIA
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0