TJOHOOO!!!

 
Nu är ja HÄÄR!!!
Lite Uppdatering Igen...
Vår Ida va ju Borta hela förra veckan... SHIT va vi Läängtade....Allhopa.. Linnea längtade massor.... och vilken skillnad med bara ett barn..... speciellt en sån lugn tjej som Linnea... Gud de va så lungt här hemma... och INGE stökigt... Linnea är Ordningsam och Plockar undan efter sig.... Ida drar fram och Stökar.. =)
 
Linnea ville Överaska Ida... men Muffins... så på Söndagen Bakade vi Kladdkake muffins Med Rosa Frosting super goda....
 
 
Ida hade köpt så fina saker till oss.. armband till mig & D..
 
Ett Halsband i Glas till Mig.. som hon Valt själv.... =)
en Burberry Väska Till Linnea Godis och lite Annat plock!!! =) GULLUNGE!!!
Hon Blev så Glad av att se oss... så hon Grinade. (skyllde på att hon hade växt verk... )
 
Lite Bilder från Idas Resa som ja Fått Av Mormor...
 
Som ni ser.. har Ida haft de Underbart på Cypern... varit JÄTTE snäll och Glad!!! De värmer i mamma Hjärtat att höra sånt... men nu är vi glada att ha henne hemma!!!
 
TACK MIN ÄLSKADE MAMMA OCH BONUSPAPPA NISSE SOM TOG MED IDA TILL CYPERN!!!
JAG ÄLSKAR DIG MAMMA!!!!
FÖR ALLTID!!!!
 
Vi började första hemma morgonen med frukost i sängen!!! =)
 
Jag Älskar mitt Morgonkaffe!!!
 
Veckan har gått Undan på Jobet Som vanligt!!! och vi har fått in så Mycke KUL... en massa BAK grejjor!!!
 
Så kom in & shoppa NUU!!! =)
 I går va de dags öfr en Liten Tjejfest hos Min bästis..
. Vi firade hennes Födelsedag Som är I morgon... =) De va SÅÅ kul Skrattade så ja GRÄT!!! =)
TACK alla Ni underbara Tejjer... och TACK hanna som du fixat!!!
Jag va Nykter och fick köra hem några av "fyllona" hihi
 
Eftersom de ÅTERIGEN försvinner foton så ja lägger över till datorn.. fick ja Knycka några från FB... FAN va STÖRIGT de är!!!
De va Iaf GALET kul!!!!
och ganska skönt att komma hem till ett TOMT hus ingen hemma... Barnen hos momme... hunden hos Morfar och D på Kryssning... =) Ja sov som en stock!!!!
 så Tummen upp för mig som va NYKTER i går och INTE bakis i Morse...
DJÄVLIGT skönt... eftersom ja jobbat idag!!!
kanske ska va Nyckter Fler gånger... =)
I morse va de lite små kallt... ja tog polo.. shit va de va längesen.. känndes som ja skulle strypas.. =)
 
O några timmar fyller hon.. MIN BÄÄSTIS!!! Hanna 35-år
så ja passar på att GRATTTTA henne NU när ja Ändå är i farten att Blogga!!!
 
HIPP HIPP HURRAAA PÅ IN BÄSTA HANNAS FÖDELSEDAAAAG!!! AJ LAV JUUU!!!
Jag är så glad att ja har dig i mitt liv... även om vi inte ses så ofta och inte pratar så ofta kommer ja ALLTID finnas här för dig..och ja vet att Du finns För mig!!!
Bujder på liye SnyggaBilder på Oss!!!
 
& Ja måste ju erkänna att SHIT villken skillnad på Oss Båda... =)
Vi blir ju bara SNYGGARE!!! =)
 
JA MÅ DU LEVA PÅ DIN DAG BÄSTIS!!!!
som ja vet kommer bli en underbar dag med din fina familj.. med Räkmacke frukost!!! =)
 
Så klart Måste vår LÅT vara med åxå!!! =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu sover Min familj... Jag ska Bädda Rent ta en dusch och sen sova... Jobba i morgon igen!!! =)
 
Ta Hand om er alla Finisar!!!!
 
 
 
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0