Snårpan!!!!!

Japp idag va underbara Snårpan på besök i vår galleria !! hon är såå bra och tar sig tid med barnen.. hennes underbara historier och sång...
Barnen kom med sin bakis pappa och kikade.. ja jobbade :-D




Och Jaaag fick en kram av henne :-D




Gå in på hennes webbsida å kika www.snarpan.se eller hennes FB hon heter snårpans egna fejjsbok tror ja de va ;-)

Sen grejjade Pia fina ballong blommor till tjejerna


ja önskar att jag kunde göra sånna ;-)

Hade min nya tröja igår den är så snygg :-D skit nöjd !


Idag har ja jobbat de va ganska lungt på kunder... tyvärr vi hade hoppats på mer de är ju trots allt lönehelg... men dom kanske kommer i morgon.. :-D


När jag kom hen åkte D och jobbade en stund jag körde 30 min Pw på mitt lånade gåband !!! de är så skönt att kunna hinna träna även om jag inte kommer till gymmet... då jag är ensam väldigt ofta...
nu har jag kört torsdag fredag och lördag... 30 min om dagen är bättre än inget !!!



Nu ska vi äta lite snacks och kika på fångarna på fortet!
mys ♥

★PUSS PÅ ER ★
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0