★Kräftskiva★

OMG villken fest...
Tjejerna å ja snyggade till oss...

hämtade upp mamma och brassade till min älskade stora syster som gjort så fint på hennes lilla gräs plätt !!! partytält å allt !!!








Och bakat dööö gott bröd.... japp sånt man FÅR vårtstånd av =)

vi myste... snackade och fixade de sista innan dom andra gästerna kom..







sen kom dom... och ja fy satan villka trevliga människor vi hade så kul ja skrattade och skrattade magkramp ... och skratt hann knappt prata emellan asgarven... Jösses.. de va dom grymmaste ja träffat i hela mitt liv.. och ja HOPPAS att vi kan styra upp nån mer fest tillsammans !!!














De blev inte så sent heller... barnen somnade och va även dom mycket nöjda med kvällen...
Idag hjälptes vi åt att plocka undan och städa.. slänga kräft sopor som INTE luktar smultron...
Hittade bevis på festen i en buske..

Sen va de dags att åka hem... Nea skulle på sin Oscars kalas och jag hade endel att fixa med här hemma!!
D jobbade villket han gör fortfarande. ..
Jag har sorterat 4 kassar tvätt.. kört 2 maskiner.. bytt sängkläder.. kört med dammsugaren duschat barn.. skruvat upp en kroklist till ungarnas jackor.. så klart från Clas ohlson

nää bilden är sne INTE krokarna :) sen har jag plockat och NU sitter ja på arslet en stund... och hoppas Sambon kommer... vi har ju inte sets på hela helgen. .. :(

I morgon är de ÄNTLIGEN dags för skola igen... Linnea längtar !!! klass 2.. stort !!

Hoppas Ni haft en bra helg!!

Slutligen STOORT TACK TILL DOM UNDERBARA MÄNNISKORNA SOM VA MED IGÅR ♥♥
Kärlek till er !! och tack till syrran som fixat så bra DU ÄR GRIIIIM ♥♥♥AJ LAV JO !!

Pussar och Kramar
FIA
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★




Kommentarer
Postat av: Janni

Så jäkla snygg du är i håret, jag tror jag dööör! Passar verkligen din stil och personlighet:-) kram på dig!

2013-08-27 @ 14:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0