Vab

jaha då avslutar vi sommarlovet med en förskylning... Linnea genom förskyld och lite feber igår....





Men hon ville åka med så vi åkte till Södertälje och hälsade på kusinerna och moster ♥ de va jättemysigt som alltid ... och jo vi har grymt snygga barn i denna familj ♥ släkt ♥






vi stannade på skopunkten och shoppade boots och stövlar till linnea.. hon blev sååå nöjd!!!




Även mamman fick sig ett par boots...

Tack syrran för good mat och mys!!!
idag mina vänner har ja gjort nåt jag AAALDRIG trodde jag skulle göra... men efter ett samtal med svärmor om frisyrer bestämde jag att håret skulle av!!! och ja fick en tid hos Hilda på Salong Maxim i Nyköping. . jag hade med en liten bild...



och vips.. så rök mitt slitna tuggummi liknande hår :)






jag är så sjukt Nöjd !!! ovant så klart och ja hoppas att ja kan snygga till de själv åxå..
Tack hilda★

Barnen läängtar till Fritids å Dagis.. ja mä för nu är dom små Monster.. Bråkar härjar gapar skriker ja blir toooookig !!!! så även jag blir monstermamma i morse va ja varulv !!!


nu är de strax dags för barna att Knoppa... i morgon har ha Rut här så vi får väl dra iväg å göra nåt skoj...
Puss & Kram




Fia

Kommentarer
Postat av: Lina

Så jäkla snyggt!! :)

2013-08-15 @ 22:12:21
Postat av: Jessica

wow så fin du blev.......
modigt gjort.
Men allt klär en skönhet

2013-08-17 @ 15:13:28
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0