Hallihallåååå :)

Hur har ni de i julstressen??? 😉
jag vet att de är många som tokstressar och härjar...
själv är ja lugnet själv denna jul...
kanske för attt klapparna är klara... att vi inte kommer vara hemma.. har inte köpt Nån julmat alls... inte ens julskinka.. dock måste de köpas då jag ÄLSKAR skinka... 🍗

Idag Lördag har jag jobbat extra... igen:) har jobbat varje helg i december såå kul..
dock är ja liiite trött nu..

men sista dagen att jobba i morgon 11-19 sen är ja ledig 5 dagar såå skönt ska de bli...
även om de är galet roligt att jobba Nu när de är Fullt Ös i butiken. .. och dagarna får skiit fort..=)
och bra lön i januari 👅






träffade den Galna tomten och rudolf vi har i gallerian... Tomten Joddlar julsånger dagarna i ända:)


Fina Emma bjussade på Pepparkaks "klubbor" en morgon !!!



Barnen har bakat de årliga pepparkakshus baket med Farmor... så fint .






Fick julklapp från Jobbet !! en Pläd från Newport sååå mysig!!!
Tack Clas Ohlson...

Haha!!!😂så snygg!!!

Jag va sååå trött häromkvällen... dagarna går i ett i ett...

fick Nycklarna till vår lägenhet i onsdags då Ikea levererade lite möbler. ...
de kommer bli sååå fint... även om de va endel att fixa med... så har dom lovat att de ska va klart den 1/1 ...


Vi hade ihår lite Julfrukost på jobbet NomNom.. 😋



Min bästis Max kom tillbaka några dagar från Insjön... vi spenderade lunchen i snusksoffan med att skratta ... å härja å skratta !!!!
😂😁😅



I går va jag Jade Linnea och Filippa på Justin Biebers Belive film på Bio...
de va jätte mysigt... vi åt på mcd och sen va de dags... :)


svalkade mig lite i handtorken... 😄

Filmen va jätte bra ... Killen är ju bara sååå Grym...
vi grät skrattade och dansade..💃☺


I torsdags va Linnea med sin bästis Filippa å kille Oscar på Tomde disco... dom va så fiina å taggade..

Men Linnea va liiite besviken... för när de va dags för tryckare va O borta... när han kom va de slut...
han hade varit med sina kompisar och Pantade burkar på Ica.. hahaa jösses va dom är roliga 😅😄


Ida har äääntligen fått din mössa på Ridskolan som D beställt... hon valde att de skulle stå Busis... (som en häst där kallas)


Nu är Nea hos Oscar... D är iväg och Jag ska fixa lunch till mig Och Ida... sen ska ja sova en stund såå trött...
Härliga Lördag !!!

Puss på er 😚
♡Fia☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0