Uppdate

 
 
 
 
 
 
Dags för en update på mitt liv... som just nu är en Bergodalbana när de gäller allt....
Känslorna är i uppror många dagar och stilla som en platsläggning vissa dagar!!! =)
 
De har kommit över mig... JAG SKA FLYTTA... vi ska separera.. de är SLUT,,,,,
Inge mera D och jag... (jo klart vi kanske hittar varandra Igen)
Men Nu bara SLUT,,,,,
Jag har Gråtit massor hemma i bilen på väg till Jobbet På jobbet och återigen Mina ÄLSKADE kollegor som tar hand om mig när allt är KAOS.... TACK Ni vet vilka Ni är
Och Mina Fina Vänner som kommer med kloka ord och Stöttar mig....
De betyder så mycket,,,,,
Jag har lixom "vaknat"  THIS IS IT....
och Den mest Underbara och Kloka i alla dessa Känslor är Daniel,,,
Du är Värdens Underbaraste människa,,,, TACK,,,, jag bara ÖNSKAR att alla som separerar kan ha en sån Genomfin människa som stöttar trots att de är KAOS....
 
 
Vardag är Iaf vardag och jag är så galet glad att jag har ett jobba att gå till.. för att vara hemma och grubbla hade nog tagit knäcken på mig,,,,,
 
Linnea har haft Funky Kids uppvisning/avslutning... dom va såå duktiga tjejerna...
 
Nu är de lite Juluppehåll några veckor innan nästa sesång sätter igång...
Bokade även upp Ida på Simskola Idag.... De va på tiden... fulla veckor med aktiviteter och massa ATTGÖRA saker... =)
 
Barnen har bakat lussekatter med Farmor... så Söta!!! =)
 

Julhandeln är Igång... så Roligt... har jobbat några extra dagar på helgerna.... Blir typ att jobba varje helg (nån dag) nu i december... PERFEKT med stålar i Januari... =)
 
Julpynt i stan.. MYS
 
Årets Julkalender är ju bara såååå Bra Älskar Hedenhösarna... barnen gillar de åxå vill INTE missa... =)
 
 
Chefen bjussade på goa pepparkakor!!!
 
vi har snygga Varta reklam Tröjor även denna jul!!! :)
och som ni ser är ja nyklippt... kort koooort just nu...

slummrade på lunchen häromdagen....
 
Va i stallet i onsdags... en av stallkatterna visade stolt sin fångst.. =)
 
Nu djävlar ska ni¨få se... min Orkidee Blommar Om... Jösses jag som INTE har gröna fingrar.. detta känns Toppen kul!!!
 
Jag Har Julpimpat lite på Jobbet!!! =)
Och Frontat =)
 
Vi har haft Julbord.... SÅ djävla Kul,, skrattade som aldrig förr Hes i halsen på Lördagen.... =)
 
SÅÅÅ djävla kul.....
Vi valde att äta på ett annat ställe i år än va vi brukade... de va väl sådär.... inte skit nöjd... men klart Nöjd med sällskapet!!! =)
Tog nattbussen hem,,,, och de va sååå kallt att gå från bussen jag va som en ISBIT när ja kom hem....
 
Jobbade extra i söndags.. och efter de åkte vi till några vänner på Glögg och umgås... JÄTTE trevligt de va längesen nu,,, och så klart de viktigaste att mysa med Den nya BEBISEN Gode gud va mysigt & sååå söt!!!

2:a Advent är de åxå.... älskar julen musiken stämmningen.....

Ida är Glad i sin Nya SUPERSNYGGA jacka!!!
 
kanske därför de är extra jobbigt vissa stunder.. pga julen... detta familjära Barnens Högtid...
eller nä de är nog aldrig "läge" att separera....
 
Ida hade så ont i magen Måndag morgon... vaknade tiiidigt och va lessen lite varm och satte sig på toan Jätte dålig i magen,, FAN FAAAN inte kräksjuka på G....
Så de va bara att Vabba Måndag Tisdag MEN idag hur pigg som helst God aptit och Inge magont,,,,,
SÅ Idag Hade vi Julmys... Klädde granen & fram med allt julpyssel och Tomtar,,,, spelade julmusik & mumsade KÖPTA pepparkakor,,, =)
 
 
I morgon ska de jobbas Igen JIHOOOO!!!! och på kvällen ska ja till Bästis på de årliga Julmyset med Klappar SÅÅÅÅ kul!!!!  jag har Bra paket I år... =)
De finns ju tendenser att de blir liite Hetsigt hahaha
Men KUL ska de Bli!!!
 
Vi har Köpt biljetter till Justin Biebers Belive Film,,,,som har premiär den 19... de ska bli kul,,, jag sa de till linnea det är ju bra att hon ser den så får hon se dom sista låtarna hon missade eftersom hon somnade när vi va i Globen... =)

Linnea hade en fin läxa att göra berätta om sin favvo leksak... =) denna söta flodhäst hon fick av Moster  när hon va 2 år hänger med ÖVERALLT är tvättad Miljoner gånger men håller!!!!
 
Daniels Hemma Kontor... Ergonomiskt & Bra!!! =)
 
 
 
Så Nu har ni fått en inblick i mitt liv Igen....
Jag hoppas att Ni mår bra att Ni inte stressar allför mycket ....
Ta hand om er allihopa!!!
 
FIA!!!!!
 
Just de idag satt tjejerna & fnissade sen kom Ida till mig & sa...
MAMMA DU HAR EN KUK!!!
HAHA va?? Ja du är en kuk....
Nää Ida de är ja inte.... vet du va de är?? (hör nu hur Linnea & filippa asgarvar i soffan)
Nää vad är de en pinne va??? HAHAHA
Nä Kuk är snoppen.... men det är inge fint ord att säga... =)
Då kommer dom andra tjejerna ut och vill Åxå höra va KUK är....
HAHAH dom har bara snappat upp ordet & Hittade på nåt....
UNGAR!!! =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Stridh

Fina Fia!

Jag förstår precis hur du känner nu, en separation är aldrig lätt och känslorna åker berg-o-dalbana.. Jag har ju oxå gjort det, o jävlar vad jag grät trots att det var mitt beslut. Man river ju upp sitt gamla liv.. Men vet du vad? Jag blev starkare av det! Barnen tog det bra och det verkar dina tjejer oxå göra, allt är ju så mkt enklare när man är vänner!
Du vet... Life is like a chocolate box- you never know what you're gonna get..

Det kommer gå bra!!

Stor stor kram till dig!

2013-12-11 @ 07:54:42
Postat av: Jessica

it´s gonna be ok i know it, massa kärlek...

2013-12-11 @ 17:34:11
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0