Helg...

ja nu är Helgen över... Söndag kväll.... Min jobb helg.. känns alltid lika skönt när den är över.. speciellt en söndag som denna... segt hela dagen har varit seg...



Men en så sjukt rolig sak som hänt är att min fina brors dotter gått vidare i MISS WORLD SWEDEN ... !!! wohoooo final nästa.. hon är så snygg...




Detta kommer bli Toppen klart hon ska representera Sverige!!!
och vi ska hejja fram henne heeeela stora familjen bara de ska bli skit kul... en kryss med La Familia!! wohoooo....

Igår kväll va de ju MELODIFESTIVAL dags.. startfältet va så djävla illa.. huvva Dock va de helt rätt bidrag som gick vidare...
David och Yohio...


vi hade fruktsallad till lördags mys.. med keso nötter och cocos!! så gott..




Min gånerivikt karaktär är borta... vete fan va ja ska göra.. kanske bara hålla mig där ja är ett tag... och tränings lusten är på väg bort... tänkte träna efter jobbet idag med orkade Inte... dels trött sen va ja så hungrig.. åt fruktsallad till lunch...
Men i morgon blire ett core pass ... alltid någe...

Snälla tips Hur ska ja få fart på förbränningen?! Vikt klubb verkar inte funka så bra... trots att ja ä flitig att knappa in...

Jaja... nu ska ja krypa ner i Puff täcket och sova... klockan ringer 04:50..

PUSS Å KRAM
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0