LEDIG

Jooo visst Idag är min lediga dag!!! SKÖÖNT... D hämtade Nea och körde henne till skolan... Ida och jag har Myst... jag har Tonat Håret & nu har vi precis Ätit Lunch...
Jag ska Åka Till Carina & fixa mina naglar kl 14... Franskt idag..
Linnea skulle till Musikskolan Idag Första gången... Spännande... Hon va Förväntansfull... =)
Hoppas hon gillar de... så hon åxå Har nåt att göra..
 
Ida vår Älskade buse.. Sjunger och spexar HELA tiden. Hennes bästa är just nu MATTY B... 
Hon kikar på Youtbe Hela tiden & sjunger med i hans Låtar... (hans å hans han gör covers)...
 
 
SEN tjejeeeeerrr.... MR GREYnu är de snart dags för filmen....
KOLLA!!! JA DÖR så djävla sexig han är!!! MUUUUUMS
 
 
Kollar man på youtube finns de massor med Olika "greys" Men ja hoppas att detta är den rätta... för mig är det HÄR Mr Grey....
 
Matt Bomer så Fucking SEXIG!!!! NOM NOM
 
 
Nu ska jag Kirra Lite Kaffe hänga tvätt... lämna Ida hos Momme... Sen NAIL time!!!
 
FIA
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej har en fråga angående dina naglar :) har din vän nån hem sida eller nr ?så man kan boka en tid. Är så sugen att gå till henne o fixa mina naglar hon verkar jätte duktig :)) har hon öppet varje dag?

2013-02-26 @ 21:11:01
Postat av: Jessica

Jepp måtte de bli Bomer nu har dreglat över han i månader.....

2013-02-28 @ 22:02:38
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0