Jösses....

Jag kan inte se mig som den där tjejen....
Jag själv ansåg mig inte som tjock..
men med facit i handen så va ja tjock...


övergått till mullig kanske...
Känns bra att se.. mycke bra...
Klapp på axeln till mig !!!

Ingen som vill köpa Idas urväxta vinter kläder?! underbart retro..
180:-



Denna vecka har ja hunnit med endast ett pass på gymmet... lite core i måndags.. men ikväll kunde D hämta barnen så ja brassar ner och kör lite.. skööönt!!!


Fina små Notes från hjärtat är underbart!!



Älskar att hitta dessa!!! Tack !!" du är bäst min D!!!


Jobbar och jobbar varje dag... denna helg är min jobb helg.. tjohoo.. de gör inget med mina bästa bäston på jobbet!!!


Åt lunch på kina med Min Max igår grymt gott med buffe!!


Nu ligger jag i soffan på jobbet och slappar efter lunchen... sweet..

Åh visst ja satte upp ny klocka på jobbet.. skitsnygg högblank vit... bara 279:- kom å köp!!! på clas ohlson så klart...
de är en bords klocka men max fixade upphäng till väggen...


Ta hand om er
Puss
Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0