Vilken dag !!

Linnea va så nöjd när hon somnade !! barnkalaset gick super bra!! och de va ju Justin Bieber tema !! Vip kalas !!!


Mamman va åxå med på Temat :)

Vi köpte Pizza dom mumsade på...


de va vattenkrig och tjejerna jagar killar... jo de va två killar med !!
och så fika på justin maräng tårta ja fixat till.. så smidigt att köpa oblat och lägga på!!


Justin godispåsar och musik !! haha helt galet men hon va så nöjd !! hon fick en massa fina saker av vännerna!!

I morse va jag på Nagelbaren i Nyköping och vaxade å färgade mina bryn !! Gud va nöjd ja blev Jenny va grym Tack som fan


Efter åkte ja å Nea och handlade allt till kalaset! Ida va hos Bästa mormor och Nisse !! Tack för hjälpen!
sen hem å styra med allt kalasande !



I går kväll vaxade och sjösatte jag och D båten.. jösses va vi gnodde.. men fin blev hon ! Vår Tempranillo










Halv tank :/


Vi åkte en tur den gick så bra ! ..
I morgon ska D köra Pokerrun open i Nyköping ... Hoppas han får kul.. Ja å barnen åker till stranden

Äntlige har ja fått solsängar på altanen.. hittade fina på Ö&B som inte kostar skjortan och är jätte sköna !


Bjuder på en fetto bild !! Vassegoda

Nu är de dags att knoppa ! pussar ♥ Å Kramar Finisar ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! varifrån köpte du ditt oblat på justin bieber? ska nämligen baka en tårta till min syster och har svårt att hitta :)

2014-03-26 @ 23:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0