Vab....

Igår efm ringde dagis... Ida hängig och inte sitt speedade själv... och hade somnat... suck..
Älskade ♥ mamma hämtade henne på dagis. ..
Så idag blev de Vab för mig...




Ida har med sin Nova överallt... hon älskar denna mjukis vovve...Om hon valde samma dag som vår älskade vovve somnat...

I morse somnade jag om när klockan ringt.. Tur att nea vaknade av sin annars hade vi försovit oss... återigen skönt att hon har egen mobil... ;)

Hon cycklade med kompisen Klara i morse... skönt att hon kan göra de ibland... hon blir så stor direkt...

Igår va jag hos carina och gjorde naglar... Aprikos glitter denna gång sååå snyggt!!!



Jag svängde förbi hos Fina Louise som köpt en väska till mig på Lindex som va slut här i stan.. men En fanns kvar i Norrköping .. hon pendlar så hon shoppade den sista där till mig !!!
Tack!!! den är såååå snygg!!! ★★★



Dags att serva ida med liite lite fil som hon sa...
Sen vänta på att jobbet ringer.. Möte på morgonen jag är med på telefonen... om dom inte glömmer bort mig ;)

Hoppas hon är piggare ikväll de är ju ridskoleavslutning ...

Puss på er
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0