Fredag!!

Hej mina små hjärtan...;-) .... hoppas ni har en underbar fredag...
själv fick jag liiite sovmorgon... till sju.. sen va de bara att kliva upp och jaga iväg Nea till skolan..
sen åt ida å jag en lång frukost... hon i sängen framför bollibompa jag i köket med tidningen..;-).

de va stråååålande sol ute idag.. kallt men härligt.. ;-) solglajjorna va på...
;-)

Ida va lessen i morse... hon såg bilderna jag test skrivit ut på Matty B och började böla för hon hade minsann iiiinga coola kläder med justin eller Matty på.... så då kunde ja inte hålla mig... hon fick ett litet paket i förskott.. hon fyller ju i inte förrän söndag...;-)..
Gissssa om hon blev glad???! hon skrek av lycka.. ;-) Så hon va såå fin till dagis idag..;-)


Bjöd på frukt och russin ... de är stort att snart fylla hel hand.. ;-)..

Linneas Buisiness går bra.. ;-) fick leverera två till idag till fina Sara..
och nu är fem st beställda..;-)
måste nog köpa mer tråd.. en rulle är slut..;-) kul..
Så idag fick ja order om att köps 3 linnen.. som vi tröck lite snygga killar på..:-P
Justin sååå klart.. Och Anton till Linnea..
Och ida hade en gammal tröja som hon fick yohio på ;-)
Fan va smart de är med dessa tryck..


Nu ska ja strax gå och knoppa...
Jobbar i morgon...

Treeeeeevlig helg och Pusssar åå ER!!!

/FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0