LEDIG HELG!!!

När man jobbar vissa helger.. Uppskattar man dom lediga så mycket mer!!! ;-)

Fredagen på jobbet va toppen
skrattade å skrattade... jag ÄLSKAR mitt jobb.... mina kollegor är Grymma...

Fredags frukost och hembakt goooood kaka av Niklas!!


Idag tog vi sovmorgon... skööönt och låång frukost/lunch....
D åkte och handlade med Ida... jag å Nea städade...
Sen va de dags för Fika och fira D ..
Massa gott :-P



Min älskade Pappa va här


Favvo farbror Martin... Tjejerna Älskar honom... så klart när han busar jämt..;-)

De va trevligt... köpte två snygga skid hjälmar av honom till tjejerna... varav en med inbyggda lurar så man kan lyssna på musik ;-)
nödvändigt va ?! hihi men Vita å snygga va dom synd att de inte passade mig...

Nu myser vi och väntar på Mello..
Hejja Anton!!!
Ida har skön stil vid datorn



Själv sörplar ja Rödvin... de va längesen... och lite snacks på de..


Hoppas ni har en härlig lördag !!!
Pussar å Kramar
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0