PHEEEW..

ASSÅ SHIIEET villken djävla vecka detta varit... =/ vet inte hur ja hunnit andas,,, även om ja Jobbar på bäst när det är lite stress å Press =)
 
D har kört lastbil denna vecka så vi har knappt sets... Linnea har haft feber och ont i halsen... och Halva styrkan på Jobbet har varit sjuka och Borta...
Så jag hade inte en chans att vabba....
 
TACK GODE GUUUD för min Älskade Mamma & Bonuspappa Nisse... Vad skulle jag göra utan er?? jag är EVIGT tacksam om ni bara visste va de betyder att ni ALLTID ställer upp & lägger allt annat åt sidan för att Passa hämta lämna & fixa med våra Tjejer....
Jag är SÅ lyckligt Lottad som har Den bästa Familjen I Universum!!!
Mamma Har passat Linnea Hela veckan då ja Jobbat... och eftersom ja Jobbat sent & börjat Tidigt fick hon sova över så jag slapp Köra upp henne 05:30 på morgonen...
Dom har även Hämtat Ida på dagis så hon sluppit dessa låånga dagar..även hon fick sova en natt där...
Linnea har ju haft Hög feber sen förra lördagen och tvärtjock i halsen... sen fick hon gärna Utslag och Klåda på låren snippan magen & under armarna...
Så återigen BÄSTA mamma åker till Vårdcentralen med henne och ser till att hon fick Meducin  de va feber utslag som man tydligen kan få varsomhelst.... 
 
Onsdag va de Ridskola kl 17:00 för Ida... jag började jobba 06:30 plockar varor... sen är de Ännu en i Personalen som Insjuknar...
FUCK vi ringde alla tänkbara även andra butiker för att få tag i Någon som kunde täcka upp på efm.. men INGEN fanns... jag fick snällt stanna till stängning...
 Ja skämdes att ringa min Mamma IGEN och fråga om dom kunde ta Ida till Ridskolan och SÅ klart gjorde dom de... Nea va Inte pigg så hon fick va hemma med Nisse....
Ida va så trött och dom hade teori så hon somnar under lektionen med huvudet i armen....
- Ida nu är de dags att vakna säger ridfröken när de är slut.... HAHAH lilla skrutta...
Och JA visst hon hade ju feber i Torsdags hon åxå... VAD är detta för djävla Baciller???? BORT NU!!!
Så ni förstår att jag inte hade klarat vardagen utan min familj!!!
MAMMA & NISSE JAG ÄLSKAR ER!!!
D min stackars D jobbar dygnet runt... inte nog med att han kör lastbil så ska ALL pappersarbete göras på de... att vara egen har verkligen sina nackdelar. ja är så STOLT över honom...
De kommer bli Bra De kommer !!!! =)
 
Trots denna stress är ja såå GLAD att ja Älskar mitt jobb.. och de Gör mig verkligen INGET att jobbamycket Om ja vet att Mina barn Inte Lider allt för mycket av de...
 
De är ju VÅR nu Värmen har Kommit till Oss HELT underbart.. SÅ Nyinköpta Snygg jackan fick hänga med Ut!!
De Kändes SISÅDÄR att gå ner i källaren Igen Efter lunchen när de va typ 20 grader varmt ute & SOL
 
Jag har även Hunnit med att vara hos Carina & snyggat till Naglarna... ROSA skit nöjd dom är sååå FINA!!!
 
I Torsdags Jobbade ja stan va ju öppen 12-16 D va ledig Tur de... =) så Feber Ida fick va hemma med pappsen... =)
Efter jobbet kom vännerna Cissi & Anders hit och vi grillade snackade skit och Myste... de va längesen nu.. deras Minsta lilla tjej har blivit så stor...
Fick smaka väärdens godaste sallad med Hallon & Blåbär.. shiit de kommer bli sommarens favvo...
&en snuskigt god choklad cheesecake på de...
Marinerade vitlöksklyftor och annat gott...
De blev äta i uterummet premiär för oss denna sommar... =) ÄNTLIGEN!!!
 
I morse blev de.. nä fan ingen sovmorgon... vaknade vid 08:00 av att barnen va Osams... Ida Hade feber .. =( Morr...
Så jag har idag STORSTÄDAT hela huset dammat dammsugit svabbat golv tvättat och HÖR Å HÄPNA.... satt upp gardiner.. jag har inte haft gardiner på flera år.. men Kände att Nej fan lite tyg va de dags för Nu.. =)
Barnen fick välja va dom ville ha... =)
Linnea med alla sina Justin Saker.. =)
 
Nu kom Sambon hem efter att ha jobbat HELA dagen... Vi ska Mumsa Tacos på Idas Begäran... de Är hennes BÄSTA mat... Iofs äter hon bara taco sås majs gurka och gräddfil... =)
 
I morgon Är de Oxelömarknad en Liten folkfest i vår "by" Ungarna ÄLSKAR de åka karusell & köpa Sockervadd MYCKET viktigt!!! =)
 
TA hand om er alla fina!!!
 
 
 
FRÖKEN STENGEL!!! =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0