Vab:-(

Faaaaan Ida feber Idag åxå och hostat lungorna ur sig inatt....
När Nääääär ska detta sluta!??? hon är inne på sin dag 5 med feber... hon har gått på feberbedsättande hela helgen... snacka om att hon fick panik i lördags när hon hade feber...
Mamma ja vill åka karusell och köpa sockervadd!!!! de va viktigast...
I går morse hade hon 39,2 ... men sen orkade hon leka med Emma nästan hela dagen... men hon va dödstrött lessen å matt vid fem tiden igår... då kikade dom två på film ida höll på att somna :-D

Så jag hopppppas hon är pigg i morgon.. jag vill jobba.. de är ju fortfarande kaos på personal... :-(:-(:-(
snacka ångest att va hemma.... men de är ju mitt barn... D kör lastbil idag... mamma jobbar.. Pappa är i stockholm så this is life...

Nu sitter ja här 09:20 rastlös som satan... med mitt kaffe onepice och nyheterna..


Ida sover Linnea är i skolan...
Jag sorterade all tvätt igår... damnsög å fixade... får väl byta sängkläder och tvätta lite idag...

Linnea ville idag ha sån fläta som gick runt huvudet... har ja aldrig gjort . men hennes vän M har de i skolan och hon tycker de är så fint... så vi testade..men ja får nog öva liite till.. de va fan inte lätt...


den blev lös.... men linnea är håröm å skrek så fort ja drog åt.. de va hon som ville ha... dock tog hon ut den för de gick inte att ha under cyckel hjälmen.. hon cycklar till å från skolan idag när ha är hemma med ida... Perfekt .. hon ringde när hon va framme men nyckeln till låset va här hemma :-( hoppas cyckeln får vara ifred idag...
Min stora chey ♥ hon är underbar och så duktig.. även om vi bråkar ofta...

Igår va D till Allingsås å hämtade en bil.. jag fick i uppdrag att klippa vårt äppelträd... :-( ♣ jag HATAR verkligen HATAR trädgårds göra.. blommor å sånt skit... klippa gräs på sig höjd thats it... och jag vet ju inte hur ja ska klippa heller... så ja började och svor å sucka.. barnen va inne och osams.. Ida grinade för allt hon va helt feber slut...
Då kommer våra underbara grannar ♥
Och H erbjuder sig att klippa resten på trädet ( han tycker de är kul) och han kan lite mer än mig....
Så nu på morgonen va han ut och klippte klart de..
TACK TACK Du är en ★stjärna★ vi är lyckligt lottade med dom BÄSTA grannarna ever ♥

Nu ska ja göra lite nytta.... tvätta och hänga ut.. de är ju bra väder för de ♥
väcka ida och höra om hon vill ha frukost...

Puss på er
FIA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0