☆Valborg☆

Ja Första maj idag ... ledig dag mitt i veckan.. trevligt...


Igår blev de lite spontan fest hos vänner alltid lika trevligt.. med hämtmat och barn överallt... :-D
Jag hann med en powernap innan :-D

de märks att kidsen är äldre... dom lekte så snällt då ja vilade!!





Majbrasa i kylan en snabbis för barnens skull... Brrrr



vi åkte snabbt hem igen.... de va fest för endel... jag sparade på dom kcal... :-D tog mä barnen hem pappan festade på :-D han komm hem senare.. glad i hågen...

Idag va de uuunderbart väder.. blåste lite kallt men härligt.. barnen hade en kompis var här.. dom va ute å lekte hela dagen.... skönt...




I tisdags fyllde vår underbara kollega Melissa år... ja pär å mahmoud köpte sååå klart lite presenter till vår bästa Mely ♥




jag hade på mig mitt nya sommarlinne på valborg... de är ju ändå sommar snart... tyvärr fick jag ha kofta och scarf eftersom de va så kallt men tanken att ja hade linnet gjorde mig lite varmare... eller.... nääää fan att de ska va så kallt nu uuuhhh...


Idag lyckades ja med en Donut på nea.. så fint de är !!!


hon ville ha så i skolan i morgon... :-D får väl se om den håller en dag i skolan....
På efm körde ja PW/jogg i 30 min på gåbandet till ett friends avsnitt... perfekt...

I morgon är de jobbardags igen... börjar tidigt... Ida är fortfarande vaken... :-( hon kommer va så trött i morgonbitti ... suck... hon sov ända till 10:00 i morse därför hon är så pigg nu...

Jag ska besiktiga bilen i morgonbitti... Håll tummarna att smurfen går igenom.. :-D

Ta hand om er
Puss å Kram
Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0